Vägning av passagerare

 
Hej

Ja och det är ju inte så konstigt, man kan ju inte behöva två säten och betala för ett.

Mvh isan lover
Det blir ändå inget billigare för smala lättviktare.
Jag har själv kunnat få tre och fyra säten för mig själv flera gånger på långflygningar till priset av ett säte.
Business Light.
 
Det blir ändå inget billigare för smala lättviktare.
Jag har själv kunnat få tre och fyra säten för mig själv flera gånger på långflygningar till priset av ett säte.
Business Light.
Hej

Nej att bolagen skulle sänka priset för övriga passagerare om dom skulle börja ta extra betalt för tunga passagersre är det nog knappast någon som tror.

Att man har fått 3-4 säten att lägga sig och sova på om dom är tomma har nog hänt dom flesta som reser och det oavsett vilken typ av biljett man har haft, själv har både jag och mina vänner haft tre säten var många gånger före pandemin på väg till eller från Asien och då har vi rest med ekonomi biljetter.

Mvh isan lover
 
Hej

Att man har fått 3-4 säten att lägga sig och sova på om dom är tomma har nog hänt dom flesta som reser och det oavsett vilken typ av biljett man har haft, själv har både jag och mina vänner haft tre säten var många gånger före pandemin på väg till eller från Asien och då har vi rest med ekonomi biljetter.

Mvh isan lover
Ja har man en businessclass biljett så är man oftast inte så hjälpt av att få tre säten, detta då det inte går att sträcka ut sig mellan sätena.

Åker man business så räcker det med att trycka på knappen så blir stolen en säng och det nästa man minns är att det blir dags för frukost med champagne innan landning i Thailand...
 
 
 
Tillbaka
Topp