Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Välkommen Glimten som forumvärd för Thailändska Lektioner och språkhörnan
Ett bra tips för alla som gillar knacka på datorn...och vill lära sig Thai... Köp ett tangentbord med Thai på knapparna.. Hur lätt tror ni det är att komma ihåg var varenda bokstav är på tangentbordet... Prova och lycka till ! Min tjej Sommart skrattar så hon storknar när jag skall skriva något .... Gång på gång ! Nääää!! Fel!! Lättare och byta tangentbordet än frugan... Hon går mig på nerverna den galna tjejen... Och hon har alltid rätt... Jag köpte 2 tangentbord... men likväl vinner hon alltid... Tror jag har Thai dysslexi... 555555555
Pepsi
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.