Välkommen till ThaiSnack.se

Diskussion i 'Allmänt thailandforum' startad av Berralund, 16 januari 2015.

Taggar:
  1. Berralund

Berralund Forumvärd TS-teamet

Och du är naturligtvis hjärtligt välkommen hit. :wai:

2. Berralund

Självfallet skall vi även välkomna @Kentha hit till Thaisnack.se och vi hoppas att även du skall trivas här. :wai:

3. Berralund

Så skall vi välkomna @Mats Värbrand hit till Thaisnack.se . Vi hoppas att du kommer att trivas här. :wai:

Mats Värbrand gillar detta.
  4. Berralund

Nu välkomnar vi @Tobbe Malm hit till Thaisnack.se . Vi hoppas att du kommer att trivas här. :wai:

sss gillar detta.
  5. Berralund

Och så skall vi välkomna @DKW hit till Thaisnack.se och hoppas samtidigt att du kommer att trivas här. :wai:

6. Ubon

Ubon Forumveteran

DKW, det var tider det, när vi klappade ihop utanför Södertälje (motorhaveri på väg till Tyskland)), jag själv och lillebrorsan la oss i baksätet för att sova, han som körde fick för sig att gå tillbaka till Södertälje? vaknade av att det stod en tok och bankade på sidorutan, visade sig varade en polis, hur var det här då? förklarade att polaren gått för att hämta hjälp, i samma stund kommer det en bärningsbil, innehållande just polaren,
    så den biten löst, vi åkte med bärgaren tillbaka till S-tälje, den bilfirman som vi hamnade på sa sig kunna reparera bilen, det slutade med att vi köpte en gammal mercedes, typ Hitlers flagskepp, funderade på hur länge denna saxomat skulle hålla, hoppsan, jag kom tydligen lite utanför tråden.....

Janne och Berralund gillar detta.
  7. Hej främling! Visste du att om du blir medlem/loggar in så kan du se inlägg från forum och du kan se bilderna som finns i inläggen i fullstorlek! Ett medlemskonto fixar du på ett litet ögonblick och du kan använda din Facebook, Google eller Twitterkonto för snabb inloggning.
    :wai: :wai:
  8. Berralund

Nu hälsar vi @Lellesmack välkommen hit till Thaisnack.se och hoppas samtidigt att du kommer att trivas här. :wai:

9. Berralund

Så hälsar vi @ratata_ välkommen hit till Thaisnack.se och vi hoppas att du kommer att trivas här. :wai:

10. Berralund

Vi skall inte glömma att hälsa @Emmy välkommen hit till Thaisnack.se . Vi hoppas att du kommer att trivas här och att du får bra och relevanta svar på din fråga. :wai:

11. Berralund

Och nu hälsar vi även @Suns välkommen hit till Thaisnack.se och hoppas samtidigt att du kommer att trivas här. :wai:

Suns gillar detta.
  12. Berralund

Nu välkomnar vi @swede65 hit till Thaisnack.se och hoppas samtidigt att även du kommer att trivas här. :wai:

13. Berralund

@Göran. glömmer vi inte heller- Han hälsas härmed välkommen till Thaisnack.se och vi hoppas samtidigt att han kommer att trivas här. :wai:

14. Berralund

Så hälsar vi även @Zinken välkommen hit till Thaisnack.se och vi hoppas attdu också kommer att trivas här. :wai:

15. Zinken

Zinken Nykomling

Tack, har följt detta forum ett tag och hoppas att jag kan bidraga med lite erfarenheter.

Kycklingen och Berralund gillar detta.
  16. Berralund

Och nu hälsar vi också @Holmen välkommen hit till Thaisnack.se och vi hoppas självfallet att även du kommer att trivas här. :wai:

17. Berralund

Så har ytterligare en ny medlem hittat hit till Thaisnack.se . Det är @Eski Kilim som vi välkomnar och hoppas att han skall trivas här. :wai:

18. Eski Kilim

Eski Kilim Nykomling

Tack! I jämförelse med er veteraner är jag verkligen novis: var i Chiang Mai i januari/februari och blev totalt charmad av norra Thailand. Nästa vinter tillbringas där, och tills dess läser jag alla nyttiga inlägg och förbereder mig.

19. Holmen

Holmen Medlem

Nu är jag ju lite nygammal !

20. Berralund

Där ser man. Vågar man fråga vad du hade för nick tidigare då? :-\

21. Holmen

Holmen Medlem

Det ger sig nog med tiden.

Dela sidan

Laddar...
Liknande ämnen -
  1. Karelare
    Svar:
    29
    Visningar:
    946
  2. Papaya1
    Svar:
    4
    Visningar:
    317
  3. Phonta
    Svar:
    18
    Visningar:
    666
  4. carpediem86
    Svar:
    10
    Visningar:
    483
  5. Sawitree
    Svar:
    26
    Visningar:
    926
  6. Grannen Olsson
    Svar:
    1
    Visningar:
    243
  7. Per Nilsson
    Svar:
    241
    Visningar:
    6.000
  8. Suns
    Svar:
    20
    Visningar:
    1.623
  9. Emmy
    Svar:
    36
    Visningar:
    1.362
  10. ratata_
    Svar:
    2
    Visningar:
    414
Denna webbplats använder "cookies". Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av cookies. Några frågor på det?