Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
hej jag reser till thailand 28 denna månad och vill veta hur många vägtullar fins mellan suvarabhumi -korat och hur mycket kostar vägtullar. hälsningar till alla
jag vet inte var Korat ligger i Thailand men jag har bil många mil i Thailand och enda gången jag betalt vägtull var i BKK och det kostade i stort sett nästan ingenting.
du får gärna skriva och förklara var Korat ligger.
lycka till och ha en toppenresa. Själv åker jag 15 juni och jag längtar så......
Korat är det vardagliga namnet på provinshuvudstaden i Nakhon Rachasima på väg mot nordost. När det gäller vägtullar tror jag att det är som du skriver Marianne att det bara gäller Bangkok, men jag kan ju ha fel.
John-Lennart
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.