Valentin dag ,Alla Hjärtans dag er stort i Thailand .

 

Einar

Forumräv
Her i Bangsaen er det en stort med , Alla hjärtans dag . Og det er lika mange damer som men som kjoper gaver til den dei er glad i . Her i Thailand er det likestilling ,er det likestilling i Sverige ???
Her i Bangsaen selger dei blomster buketter alle plasser til dobbel pris , jeg ville kjope blomster til kjerringen , men ho protesterte , og sier : vent til i morgen då selger dei til halv pris . Ho er ekonomisk , og flink med pengane .

P1100050.jpg


P1100045.jpg


P1100048.jpg


P1100049.jpg


P1100047.jpg


12698195_1156101301081786_5900090315904218385_o.jpg


12672183_1156101304415119_1695094829430622255_o.jpg
 
Her ser dere 2 damer som sender ett rodt hjärta med lys i opp på himlen på Valentindagen . To unge menn står noen meter i frå og beundrer sine damer .

PB270873.jpg
 
Valentin-dag eller Alla hjärtans dag feirer ingen i Norge . Når jeg flytta til Sverige i 2002 såg jeg alle menn som kjopte presanger til sin kjäre fru , var det ein fin ting ,som saknes i Norge . Når jeg kom til Thailand og det närma seg februar , var alle kjopesenterna fulle av tips , til presanger til Valentins-dagen ,Dei starta i mitten av januar med utstilling av Valentins-dagen , så ikke en Thai skulle glemma det . Jeg skreiv inn på ett Norsk forum om Valentins dag , og skikker i Thailand ,Valentins-dag er stort i Thailand , og va en nordmann skulle gje til sin kjäre på dagen . Her blei det full krig , og jeg blei skjelt ut med att dei gjer nok presanger til sin fru og familie ,og att jeg blander meg inn ,Men en presang til sin kjäre fru behover ikkke kosta penger , man kan plokka ville blomster og gje til sin kjäre , for då viser du att du er glad i henne .Men det er ikke alle norbagger som fårstår . Og jeg blei utestengt fra forumet , med att jeg hadde fornerma flere medlemmer .
 
Valentin-dag eller Alla hjärtans dag feirer ingen i Norge . Når jeg flytta til Sverige i 2002 såg jeg alle menn som kjopte presanger til sin kjäre fru , var det ein fin ting ,som saknes i Norge . Når jeg kom til Thailand og det närma seg februar , var alle kjopesenterna fulle av tips , til presanger til Valentins-dagen ,Dei starta i mitten av januar med utstilling av Valentins-dagen , så ikke en Thai skulle glemma det . Jeg skreiv inn på ett Norsk forum om Valentins dag , og skikker i Thailand ,Valentins-dag er stort i Thailand , og va en nordmann skulle gje til sin kjäre på dagen . Her blei det full krig , og jeg blei skjelt ut med att dei gjer nok presanger til sin fru og familie ,og att jeg blander meg inn ,Men en presang til sin kjäre fru behover ikkke kosta penger , man kan plokka ville blomster og gje til sin kjäre , for då viser du att du er glad i henne .Men det er ikke alle norbagger som fårstår . Og jeg blei utestengt fra forumet , med att jeg hadde fornerma flere medlemmer .
Norrmänen är för snåla för att köpa presenter. Du plockar väl blommor i grannens trädgård och ger till din kärring. :cool:
 
Norrmänen är för snåla för att köpa presenter. Du plockar väl blommor i grannens trädgård och ger till din kärring. :cool:
Her vekser blommer vilt i skogen rundt gata jeg bor i .Og her er det likestilling , her kommer damerna og gode venner med blomster til meg ,som dei har plukket i skogen . se foto .

320924603_1342543276506565_8077974248400835439_n.jpg
 
 

Liknande trådar

A
Svar
3
Visningar
1 K
A
 
Tillbaka
Topp