Valutaväxling nere på Suvarnabhumi.

 
Har inga större bekymmer mer irritation, jag är väl medveten om hur det fungerar du dock verkar bara rabbla massa gammal rappakalja som alla redan känner till.
Varför råkar du ut för mer bekymmer än andra med dina konton och överföringar?

Dåligt påläst och fel bank.
 
Varför råkar du ut för mer bekymmer än andra med dina konton och överföringar?

Dåligt påläst och fel bank.
Vad är det för många bekymmer jag råkat ut för?
Att banken har en gräns på 50k vid överföring vilket är nyinfört, vilket gäller alla i den banken, vad är det mer?
 
Vad är det för många bekymmer jag råkat ut för?
Att banken har en gräns på 50k vid överföring vilket är nyinfört, vilket gäller alla i den banken, vad är det mer?
Ska vi gå tillbaka ett år så är det massor av bekymmer för din del.
Du kanske är dement och inte minns allt du skrivit.
 
Ska vi gå tillbaka ett år så är det massor av bekymmer för din del.
Du kanske är dement och inte minns allt du skrivit.
Var väl inte massor av bekymmer, jag delgav vilka kraven var för att öppna nytt konto i Sverige idag, att först var jag tvungen skriva in mig, dom skulle ha lönespeccar, anställningskontrakt, och massa dokument att fylla i när jag skrev in mig.
Jag delgav info vad var problemet?
Jag var på Swedbank innan och pratade med dom exakt samma procedur.
Jag skrev dock inte in mig i Sverige föränn slutet av Juli, jag har inte varit skriven här 1 år än.
Så innan jag gjort det och min adress registrerats i systemet fick jag inte öppna konto.
Det var väl 100 år sen du öppna ditt konto i Sverige och du har väl inte öppnat nytt konto i Sverige efter varit utskriven i 13 år?
Men vad var problemen jag hade?
 
Var väl inte massor av bekymmer, jag delgav vilka kraven var för att öppna nytt konto i Sverige idag, att först var jag tvungen skriva in mig, dom skulle ha lönespeccar, anställningskontrakt, och massa dokument att fylla i när jag skrev in mig.
Jag delgav info vad var problemet?
Jag var på Swedbank innan och pratade med dom exakt samma procedur.
Jag skrev dock inte in mig i Sverige föränn slutet av Juli, jag har inte varit skriven här 1 år än.
Så innan jag gjort det och min adress registrerats i systemet fick jag inte öppna konto.
Det var väl 100 år sen du öppna ditt konto i Sverige och du har väl inte öppnat nytt konto i Sverige efter varit utskriven i 13 år?
Men vad var problemen jag hade?
Tog inte många inlägg om valutaväxling innan du drog igång ditt korståg mot Sverige och svenska banker med dina bekymmer.

Det är en röd tråd att kritisera Sverige och hylla Pattaya och du har din vapendragare i BTT men på olika sätt.
 
Tog inte många inlägg om valutaväxling innan du drog igång ditt korståg mot Sverige och svenska banker med dina bekymmer.

Det är en röd tråd att kritisera Sverige och hylla Pattaya och du har din vapendragare i BTT men på olika sätt.
Vart hyllade jag Pattaya och vad var det för bekymmer?
 
Tog inte många inlägg om valutaväxling innan du drog igång ditt korståg mot Sverige och svenska banker med dina bekymmer.

Det är en röd tråd att kritisera Sverige och hylla Pattaya och du har din vapendragare i BTT men på olika sätt.
Du har en röd tråd att försöka leta upp nåt att hugga mig på samt ditt googlande på sånt som dom flesta redan känner till och din hyllning till Filippinerna kan liknas vid Einars gällande Bangsaen...
 
Du är värre in IL att kapa trådar.
Omoget beteende.
In med många musikvideo hela natten.
Nu har ju trådskaparen varit med i diskussionen om svenska banker och verkar inte haft något emot det, han fick ju svar på sin fråga tidigt i tråden.
Min diskussion har ju fortsatt handlat om ekonomi, du kapade tråden och började diskutera mig.
 
Nu går UG i direktsändning på SVT 1 om telefonbedrägerier mot svaga kunder.

Bankerna erkänner att det har varit för lätt att lura kunder och säkerheten är lätt att runda.
 
Nu går UG i direktsändning på SVT 1 om telefonbedrägerier mot svaga kunder.

Bankerna erkänner att det har varit för lätt att lura kunder och säkerheten är lätt att runda.
Första juli i förde många banker en tvådagarsspärr på att tillfälligt höja betalnings gränsen på swish och maxgräns på 100.000 kr för swish
 
Första juli i förde många banker en tvådagarsspärr på att tillfälligt höja betalnings gränsen på swish och maxgräns på 100.000 kr för swish
Ja det behövs.
Alldeles för enkelt att plocka större belopp online.
BankID är inte tillräckligt stark säkerhet när det gäller Swish och behörigheter.

HD har flera domar mot detta.
 
 

Liknande trådar

M
Svar
13
Visningar
2 K
glimten66
G
A
Svar
7
Visningar
3 K
jpyllman
J
 
Tillbaka
Topp