Var i Pattis köper ni Era Svenska produkter inom matlagning eller ev , andra Svenska dagligvaror

 
Villa Market vid Avenue Shopping Mall på 2nd Road är också ett hyffsat ställe för Svensk mat. Men Villa Market importerar mat från Farang land regelbundet.
Men man tycket nog att man kan alltid lita på Friendship på Pattaya Tai för Kalles Kaviar och Boston Gurka
 
Villa Market vid Avenue Shopping Mall på 2nd Road är också ett hyffsat ställe för Svensk mat. Men Villa Market importerar mat från Farang land regelbundet.
Men man tycket nog att man kan alltid lita på Friendship på Pattaya Tai för Kalles Kaviar och Boston Gurka
Villa Market är på tok för dyrt.
Har dom fått Svensk mat där nu? Tycker det mest varit Tyskimporterat innan, men inte varit där på över 1 år och då höll dom på och byggde om.
 
Nu har dom fått in Wasa knäckebröd även på Big-C Pattaya Klang.

20191119_115506.jpg
 
Jag äter nästan bara falang mat, men min fru bodde ju i Sverige 10 år så hon är duktig. Sen är jag imponerad av Macro här uppe i Loei dom har ganska mycket falang mat, hårt bröd och kaviar fins ju i Udon så de köper vi när vi är där. Så jag kommer inte på att ja saknar något
 
Wasa bröd kunde jag redan köpa på Foodland 2004, när jag bodde i pattis/Thailand.
Kommer f--n inte ihåg priset, men dyrt var det redan då..
 
Wasa bröd kunde jag redan köpa på Foodland 2004, när jag bodde i pattis/Thailand.
Kommer f--n inte ihåg priset, men dyrt var det redan då..
Nu finns det 3 foodland i Pattaya, men tror inte många går dit idag pga urval av importvaror, finns så mycket bättre butiker med bättre urval.
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp