Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Såg nu att det funkar inte på vissa Forum,
ville bara säga att det som Marianne skrev i "Användbara fraser på Thai"
Pom rak pratet thai m.m Pom säger man ju om man är kille, för tjejorna så skulle ni sagt "Chan rak pratet thai"
jag fick en öförfrågan om vad jag älskar thailand heter av en kille här på forumet och då svarade jag honom i ett pm. kom då på att jag kunde lägga in det bland användbara fraser på thai. hade bråttom för jag var på väg till jobbet. kom på det under dagen och tänkte ändra det när jag kom hem. har precis kommit hem och ser ditt inlägg. så fort jag hinner ska jag precisera.
på deltavlan lektioner ska endast lektioner finnas. de kan skrivas in av mig, john-lennart eller superrookie boy som tillsammans kommer att moderera i forumet språkhörnan.
har man frågor eller diskussioner får man skriva i deltavlan språkfrågor.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.