A
Anonym
Gäst
Varför reser DU till Thailand?
Vad är det som lockar just DIG.........? Tänk efter...
Jag kan sitta i tankar långt borta och så kommer jag på mig själv med att jag ser mig själv åkandes utefter en någon väg någonstans i thailand där jag möter den ena familjen efter den andra sittandes tätt tillsammans, ibland ända upp till fem sex personer....
eller så drar mina tankar mig med till barerna utefter vägen som i mörkret är upplysta med "som vi skulle säga" julgransbelysningar....
eller så går tankarna till känslan när jag tar min ryggsäck ifrån hyllan ovanför sätet och går mot utgången ¨på planet och vips så står jag där.........
värmen bara slår emot en den är --så påtaglig och så befriande
ja när jag tänker så då blir jag alldeles varm om hjärtat och känner
att det är några av orsakerna till att jag hela tiden längtar tillbaka....
varje dag - tack för att jag har fått den möjligheten
att gång på gång få resa tillbaka
till detta fantastiska land............
hur tänker du?????
skriv gärna ett par rader och berätta vad thailand betyder för dig..
ha re gött
Marianne
Vad är det som lockar just DIG.........? Tänk efter...
Jag kan sitta i tankar långt borta och så kommer jag på mig själv med att jag ser mig själv åkandes utefter en någon väg någonstans i thailand där jag möter den ena familjen efter den andra sittandes tätt tillsammans, ibland ända upp till fem sex personer....
eller så drar mina tankar mig med till barerna utefter vägen som i mörkret är upplysta med "som vi skulle säga" julgransbelysningar....
eller så går tankarna till känslan när jag tar min ryggsäck ifrån hyllan ovanför sätet och går mot utgången ¨på planet och vips så står jag där.........
värmen bara slår emot en den är --så påtaglig och så befriande
ja när jag tänker så då blir jag alldeles varm om hjärtat och känner
att det är några av orsakerna till att jag hela tiden längtar tillbaka....
varje dag - tack för att jag har fått den möjligheten
att gång på gång få resa tillbaka
till detta fantastiska land............
hur tänker du?????
skriv gärna ett par rader och berätta vad thailand betyder för dig..
ha re gött
Marianne