Varningar, avstängningar mm

Diskussion i 'Systemmeddelanden' startad av Berralund, 20 mars 2017.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Berralund

Berralund Forumvärd TS-teamet

I denna låsta tråd lägger forumvärdarna in inlägg om varnade och/eller avstängda medlemmar.

Långeman, eirkar och Acke gillar detta.
  2. Berralund

Mr Newdawn varnad och avstängd 10 dagar pga upprepade personangrepp samt offentligt ifrågasättande av Admins och forumvärdarnas beslut.

Spången, Mr Newdawn, SoengSang och 4 andra gillar detta.
  3. Kycklingen

Kycklingen Admin TS-teamet

Nr Newdown är nedtystad men inte varnad pga att jag har inte haft tid att varna honom, han har godkänt forumreglerna men bryr sig inte. Jag har annat för mig än att skriva till honom. Just nu vet jag inte hur länge han är avstängd, jag kollar upp det i morgon.

Mr Newdawn, SoengSang, Långeman och 5 andra gillar detta.
  4. Berralund

Avstängningen är nu fastställd till två veckor, tom morgon 21 april.

Spången, Mr Newdawn, pontiac-51 och 2 andra gillar detta.
  5. Berralund

gunnarg varnad och avstängd tre dagar efter ständiga utmanande inlägg mot annan medlem.

Mr Newdawn, Hangnam och Ledarn gillar detta.
  6. Kycklingen

Kycklingen Admin TS-teamet

Gottland är varnad och avstängd i tre dagar för onödigt utmanande påhopp på en annan medlems fru både i inlägg och via PM.

Mr Newdawn gillar detta.
  7. Hej främling! Visste du att om du blir medlem/loggar in så kan du se inlägg från forum och du kan se bilderna som finns i inläggen i fullstorlek! Ett medlemskonto fixar du på ett litet ögonblick och du kan använda din Facebook, Google eller Twitterkonto för snabb inloggning.
    :wai: :wai:
  8. Berralund

Mr Newdawn varnad för påhopp på annan medlem i ålderstråden.

Långeman, Gottland, kurant och 3 andra gillar detta.
  9. Berralund

Mr Newdawn avstängd tre månader pga otrivsel. Avgörande för avstängningens längd är historiken av avstängningar och varningar.

Gottland, NilsG, Khun Leo och 10 andra gillar detta.
  10. Berralund

Gunnarg avstängd 3 månader pga upprepade personangrepp på avstängd medlem. Än en gång avgjorde varningshistoriken avstängningens längd.

Nam Falang, Phonta och Ledarn gillar detta.
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.

Dela sidan

Denna webbplats använder "cookies". Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av cookies. Några frågor på det?