Vem har ansvar för att hålla ordning i forumet.

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
S

Spindeln

Gäst
Det är för guds skull inte ens organiserad kaos i forumet.
Miljoner inlägg som handlar om precis samma sak.
Är inte medlemmarna här kapabla att söka innan dom skriver trådar.
Ni är väl för guds skull vuxna (dom flesta iaf).

SKÄRPNING
 
Vem är du du skäller på ? Oss i staff eller medlemmarna?

Det kan säkert uppfattas som kaos i vissa forumsdelar, där vi inte har några moderatorer.
Men vi jobbar på det.

Ha en bra kväll!

Gazton
 
Förra veckan så fixade jag till 2 inlägg som du hade skrivit spindeln.
Det ena låg i fel forums del, den andre var en som var skriven dubbla gånger fast i 2 olika trådar.
Kasta inte sten i glashus. ;)

Men jag säger som Gazton, vi jobbar för fullt på detta för vi är helt medvetna om det du skriver.
 
"Kycklingen " sa:
Förra veckan så fixade jag till 2 inlägg som du hade skrivit spindeln.
Det ena låg i fel forums del, den andre var en som var skriven dubbla gånger fast i 2 olika trådar.
Kasta inte sten i glashus. ;)

Men jag säger som Gazton, vi jobbar för fullt på detta för vi är helt medvetna om det du skriver.

Spindeln kanske bara placerar ut inlägg för att se om ni städar upp efter sörjan han gjort?
 
"legolas " sa:
Ja ja men inte så nedlåtande........inget fel i att ha en åsikt och uttrycka den. Själv har jag inga problem alls med forumet på det sättet, men om det nu upplevs på ett visst sätt av någon, så tycker jag man skall ta det på allvar faktiskt.

Sagt av en nöjd en!!
:wai: :wai:
Du har en benägenhet att tolka mej lite fel, kanske beror på att du är från G-borg och jag från Sthlm :)
Men att det finns många trådar som innehåller samma ämnen är väl ingen överraskning.
Var på ICA och handlade, hur många fabrikat med korv fanns det? Och alla innehöll varmkorv ???
 
Tror att det e rätt lika på alla större forum att man ser trådar som handlar om samma sak tycker inte de e nån big deal direkt så e de bara
 
Och vi moderatorer städar upp så mycket vi kan. Jag städade bort 1,5 sida med inlägg i UT och Visadelen förra veckan som handlade om samma sak. Dessa inlägg är nu sammanfogade.

Det är bara roligt att folk vill skriva, fortsätt bara. Det är ju det allting går ut på.
MEN - kontrollera gärna innan om det finns en tråd om ämnet du vill starta, chansen är faktiskt ganska stor att ämnet redan finns. Då blir det ordning och reda på torpet och alla blir nöjda.
 
:wai: Sawatdee khrap
Kan jag få byta ut kängan mot ett par singha öl istället .... har nog mer nytta av dessa :nod: :thumbsup:
 
"legolas " sa:
Så du åker frivilligt ned till Bangkok... men är det så himla kul att vada i vatten då?? men vad gör ni i Kkoljat mer än dricker brännvin då? Jag förstår dig om du känner på det sättet. Semestern skall ju vara lite annat i alla fall än bara sitta på arslet och dricka sprit!!!

Nej, åker inte till BKK. Jag dricker bara vatten. En BKK dag = en vatten dag.
Det blir nog en tur till någon annan plats snart. Man får se i vilket väderstreck man rör sig.
 
"andrejsdenruskige " sa:
Känga är väl långt mycket bättre än Singha.
Du kan annars få dig några Leo om du kommer till Korat inom några timmar eller dagar.

Har ju hus i Korat ... Dricker inte leo. Väljer väl bättre sorter än det.
Blir inte så mycket öla över huvudtaget faktiskt om jag skall vara ärlig.
 
"Spindeln " sa:
Har ju hus i Korat ... Dricker inte leo. Väljer väl bättre sorter än det.
Blir inte så mycket öla över huvudtaget faktiskt om jag skall vara ärlig.

Är du i Korat nu?
Bjuder på valfri dryck om det önskas. Erbjudandet gäller endast till 12:e dec. Längre resa än så blir det inte denna gång :|
 
Jag flyttar nu eran "snack tråd" till Ordet är fritt. Känns mer som om det är rätt forum del för denna att ligga i.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 
 
Tillbaka
Topp