Har lite uppslag Rolf!
Men det är på den vackra sidan, Hat Mae Ramphung.
Linda säger att det är mycket renare och finare på den sidan, rummen alltså och hon är allergisk mot smuts, hon säger att rummen på östsidan "
เหม็น ๆ men[sup]R[/sup] men[sup]R[/sup]", stinker.
Nu är ju jag färgad av just den västra delen, lugnare, mysigare och vackrare och mer genuint Thai, men det är ju vad jag tycker
Nice Beach Hotel, skall ha Internet, från runt 200 kr och uppåt.
Chayta Resort, från 800 Bath till 5000 Bath, lite annorlunda och spännande, värdelös hemsida dock, men det finns telefonnummer. Inget Internet vad jag kan se.
White at Sea, jäkligt sjyssta rum och ett exempel här:
Maximum Person 2 Person
Weekday 2,300
Weekend 2,500
Long Holiday 2,800
Include
* Single Bed
* Air
* LCD TV
* Cable TV
* DVD/CD Player
* Warm Water
* Coffee Bar
* WIFI Internet
Kiangtalay Resort, udda grej med en massa möjligheter till aktiviteter, vet inte vad hon fick det ifrån ;D, värdelös hemsida dock, men det är bara att utforska lite.
Sen en sida som jag snubblade över, du som funderar på "Hus"
Rayong Home and Land
Skall se om jag inte kad dra ur henne lite mer, alla dessa ställen ligger i samma område som jag brukar hålla till. Sen har du ju Rayong Resort i Khao Laem Ya, nationalparken, men där ligger priserna runt 4000-5000 bath natten.
Sen vet jag ju inte vad din stil är och vad du tycker är rimliga priser. Men Pha Fan som jag tidigare tipsat dig om är jättebra, så underbara människor lugnt, rent och mysigt och lite genuint thai, runt 1000 bath natten. Inget Internet dock eller kabel-TV, bara thai-tv.
Men va fan man vill väl upptäcka atmosfären, andan och det genuina, vill du ha turistrajtantajtan, kan du ju ta en sväng över till Koh Samet eller på andra sidan, alltså mögsidan Lae Mae Phim mm.
Jag återkommer med mer sedan
Mvh Peter