Vilken medresenär ogillar du mest?

Vilken medresenär hatar du mest?

• Ryggstödsfällaren

Röster: 5 20.8%
  • Fyllot

Röster: 1 4.2%
  • Han som fyller ut mer än sitt eget säte

Röster: 0 0.0%
  • Platsfyllaren

• Pladdertrollet

Röster: 1 4.2%
  • Stinkbomben

Röster: 2 8.3%
  • Den självutnämnde ledaren

• Platsbytaren

• Nervvraket

• Musikpuckot

• Platserövraren

Röster: 3 12.5%
  • Terrorbarn

Röster: 9 37.5%
  • Smittobäraren

Röster: 3 12.5%

• Totala väljare
    24

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Såg en artikel i GP idag. Tänkte att det skulle passa bra med en omröstning här på CM om vilken medresenär du ogillar mest. Alla har vi väl varit där och varit irriterade eller?
Platserövraren: Kriget om armstödet där du slutar som ett hoprullat gem för att grannen tog hela stödet.
Terrorbarn: Skrik och slag på ryggstödet och föräldrar som inte bryr sig.
Smittobäraren: Host, nys, snörvel.
Musikpuckot: Volymen så hög att låttexten skvalar från hörlurarna.
Nervvraket: Fingrar knäcks och konstant ändrad sittställning. Och varje gång flygvärdinnan passerar en ny nervös fråga.
Platsbytaren: Ingen plats duger. Alla tillfrågas om byte.
Den självutnämnde ledaren: Med en gammal generals säkerhet utdelas goda råd till alla, i värsta fall även piloten.
Stinkbomben: Urrrk, vare sig det handlar om specialkryddade ostsnacks eller någon som glömt morgonduschen några veckor.
Pladdertrollet: Snickesnack från start till landning. Inte ens tyst om du somnar.
Platsfyllaren:platserövrarens kusin som jobbar på hyllan ovanför. Inte ens en kylskåpsmagnet går in.

Jag tycker nog sämst om FÖRÄLDRAR till Terrorbarn. Terrorbarn brukar jag ofta kunna få ordning på, om inte föräldrarna förstör för mycket. Föräldrarna är kanske Nervvraket och Pladdertrollet :)

"Lunkan " sa:
Jag tycker nog sämst om FÖRÄLDRAR till Terrorbarn. Terrorbarn brukar jag ofta kunna få ordning på, om inte föräldrarna förstör för mycket. Föräldrarna är kanske Nervvraket och Pladdertrollet :)

Huvet på spiken. Fick hemresan i vintras totalt förstörd, föräldrarna sket fullständigt i det stackars barnet som bara skrek och skrek. :angry_transparent:

>Kycklingen
Förkylning är inte så farligt, men det är inte roligt om det är svininfluensa :)

"ulle " sa:
äh fan jag känner mig generös..en hel karma blir det Lunkan
Tackar. Du får ingen karma för den citerade posten :)
men du har fått några av mig tidigare.

"Lunkan " sa:
>Kycklingen
Förkylning är inte så farligt, men det är inte roligt om det är svininfluensa :)
Tackar. Du får ingen karma för den citerade posten :)
men du har fått några av mig tidigare.

Jag tror att jag är imun mot det mesta, för att få vara hemma från jobbet så passar jag på när det är influenstider, magsjukan m.m. jag får inte dom sjukdomarna men jag låtsas, jag behöver ju vara ledig ibland också.

Jag blir trött, förbannad på folk som sitter framför mig som inte kan sitta still. Det ska gungas och slänga sig fram och tillbaka, armarna skall helst sträckas bakom huvudet och helst i ansiktet på mig. DÅ blir jag jevligt sur.

sur.jpg

"legolas " sa:
jag för min del hatar den som inte finns med på listan och det är fanskapet som snarkar i stolen bakom eller bredvid. Han stör precis alla på en omkrets av 5x5meter, kan sabba hela resan.

och sedan så suckar man ju djupt när man upptäcker att där finns ungar med på planet (babysar), som konstiga föräldrar skall dra omkring med över hela jordklotet och störa allt och alla....

;) ;) ;)
Instämmer, ungar som sitter och sparkar i ryggstödet blir jag skogstokig på. Säger man sen åt ungjävlarna så blir man betraktad som en idiot som aldrig haft barn, Nä fram för bollhav på flyget så man slipper ungar :D :D

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp