Visst är det tillåtet att längta

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
;D Tänk när man sitter framför datorn och planerar sin resa.Det är kallt och grått ute och man sitter där småfrusen och längtar.............. ::)så plötsligt så är "drömstället" mitt framför ögonen
härligt va!
Man skulle kunna ge vad som helst för att vara framme redan igår, men det är nu det häftiga börjar. Man kan sitta där och fantisera och jämföra och lägga upp reserutter
än hit än dit. Ska vi flyga eller ska vi åka tåg... snorkla eller gå på trekking, ja allt är möjligt det är bara ens egen fantasi som sätter stopp.Det gäller att börja i tid så att man har gott om tid inför resan att få suga på karamellen...
Ett par dagar kvar.........massor att få gjort innan man ska iväg och packning -vad är det- behövs det? det räcker väl med bikini?????????
Jag kan köpa nytt....om jag nu behöver något
Spänningen stiger, snart är det dags.........Man ska åka
fast egentligen är man ju redan där ialla fall på nätterna när man ligger där i sängen och drömmer... :D
Åh....äntligen framme...Vad varmt det är!!!!!!!!
Det tar ett par dar att vänja sig men gud va gött
Jag är så glad att kunna få uppleva detta fantastiska
få njuta, äta gott, träffa vänner, sola. bada, "päsa", dricka kall öl, bara vara
visst är det stort.................
i ett så fantastiskt landskap och så härliga och "tok-humoristiska" thailändare
chan kit teung muang thai maak maak ;D ;D ;D ;D ;D
 
Grrrrr!

Det borde vara förbjudet att skriva inlägg i detta forum som får oss, som inte har någon möjlighet att åka till Thailand för tillfället, att längta för kraftigt dit! ;)

När jag läste ditt inlägg började jag att:

1. Fundera på att säga upp mig från jobbet för att kunna åka.
2. Fundera på vilka argument jag skulle använda för att få ett "friår".
3. Fundera på vilka argument jag skulle använda för att få tjänstledigt.
4. Fundera på om det finns någon maskin eller tjänst som vi "behöver" på jobbet som kommer från Thailand, så att jag får anledning att åka dit "i tjänsten".
5. Fundera på om det finns läkare som skulle kunna sjukskriva mig för någon hemsk fejkad åkomma i 4 veckor så att jag kan åka.
6. Fundera på om inte ett Finax-lån ändå är ganska bra?
...
...
::)

/MacArthur
 
MacArthur, du glömde nr 7: Fundera på att lära dig göra korsord så du kan arbeta och leva i Thailand under vinterhalvåret, tihihihi ;D
 
"BM/Malee " sa:
Fundera på att lära dig göra korsord

Lära sig och lära sig... jag hittade ett program som heter "Korsordsskaparen.v2.0" på nätet... det fixar nog korsorden av sig själv medan man ligger på stranden med en kall Chang... :D :D
 
Tyvärr blir kryssen så trista att du kommer få sparken - och då blir det slut på strand-chang :'(
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp