Zlatan Ibrahimović

Isan Lover

Forumveteran
Hej

Vet att det inte har något med Thailand att göra men jag känner ändå att denne man är värd en egen tråd, tänker förstås på fenomenet Zlatan som är unik och formidabel.

Som fotbollsintresserad har jag följt hans karriär via TV, hela vägen ifrån MFF, Ajax, Juventus, Inter, Barcelona, Milan, PSG, Man U, LA Galaxy och nu åter i Milan, dessutom i landslaget förstås.

Själv håller jag på Änglarna och Liverpool sedan tidigt 70-tal, även om Zlatan aldrig spelade i något av dessa lag så har det ändå varit ett rent nöje att följa hans långa och lyckade karriär, han har gjort det som ingen trodde var möjligt gång på gång, radat upp titlar och i högsta grad bidragit till det Svenska landslagets framgångar.

Ibland har pressen ändå sågat honom och sagt att nu är sagan nog över, men själv har jag då istället sågat dom reportrar som enligt mig då bara har visat sin egen okunnighet, men nu som 38 åring måste nog ändå sagan snart närma sig sitt slut, men vi får väl hoppas på ännu ett år eller två med honom.

Att nu se honom i Milan göra topprestationer tillsammans med spelare som ibland bara är hälften så gamla är ett nöje, man hoppas att det aldrig tar slut.

1594237451469.jpeg

Hoppas att fler vill hylla denne man som gör det omöjliga möjligt.

Mvh isan lover

Krille

Forumvärd
Forumpersonal
Han är ett unikum enligt mig. Målen han gjort för Sverige betyder så mycket för oss , men mest för alla ungdomar som ser hans konster. Trots sin ålder visar han pojkarna var målet är. Tyvärr var Zlatan allt för bra för det Svenska landslaget.

Hej

Vet att det inte har något med Thailand att göra men jag känner ändå att denne man är värd en egen tråd, tänker förstås på fenomenet Zlatan som är unik och formidabel.

Som fotbollsintresserad har jag följt hans karriär via TV, hela vägen ifrån MFF, Ajax, Juventus, Inter, Barcelona, Milan, PSG, Man U, LA Galaxy och nu åter i Milan, dessutom i landslaget förstås.

Själv håller jag på Änglarna och Liverpool sedan tidigt 70-tal, även om Zlatan aldrig spelade i något av dessa lag så har det ändå varit ett rent nöje att följa hans långa och lyckade karriär, han har gjort det som ingen trodde var möjligt gång på gång, radat upp titlar och i högsta grad bidragit till det Svenska landslagets framgångar.

Ibland har pressen ändå sågat honom och sagt att nu är sagan nog över, men själv har jag då istället sågat dom reportrar som enligt mig då bara har visat sin egen okunnighet, men nu som 38 åring måste nog ändå sagan snart närma sig sitt slut, men vi får väl hoppas på ännu ett år eller två med honom.

Att nu se honom i Milan göra topprestationer tillsammans med spelare som ibland bara är hälften så gamla är ett nöje, man hoppas att det aldrig tar slut.

Visa bilaga 92909

Hoppas att fler vill hylla denne man som gör det omöjliga möjligt.

Mvh isan lover
Zlatan slutar aldrig att förvåna.

Jag såg ganska många matcher med honom i MLS förra året och ofta var han rent medioker men så nu när han är tillbaka i det italienska finrummet visar han återigen var skåpet ska stå.

Jag har väl aldrig gillat egot Zlatan men hans eminenta blick för spelet kan ingen ta ifrån honom även om han blivit några steg långsammare med åren.

Men en fulltränad och frisk Zlatan har säkert tre år kvar i Milan om motivationen finns.

SYSTERN

Krille

Forumvärd
Forumpersonal
Zlatan slutar aldrig att förvåna.

Jag såg ganska många matcher med honom i MLS förra året och ofta var han rent medioker men så nu när han är tillbaka i det italienska finrummet visar han återigen var skåpet ska stå.

Jag har väl aldrig gillat egot Zlatan men hans eminenta blick för spelet kan ingen ta ifrån honom även om han blivit några steg långsammare med åren.

Men en fulltränad och frisk Zlatan har säkert tre år kvar i Milan om motivationen finns.

SYSTERN
Det är nog lite som man säger” Vill jag eller” och är svaret ja... då blir allt mer intressant... sen kommer ju vi på TS och hejar på oxå, så va fan Zlatan ,, kör på. :upanddown:

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Som inbiten MFF are blev jag oerhört besviken när han gick in i Hammarby, svikare! Men i övrigt en eminent och unik fotbollsspelare.

Gottland

Forumveteran
Satan skall det nu komma har tradar, da ar det snart som Maipenrai THailand ska det handla om for helvete

phuket

Aktiv medlem
TYcker bara man inte ska klaga om vad som skrivs här att det inte handlar om thailand när han själv har tråd som inte handlar om thaiand Gå och lägg dig igen nu muntergök

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Din tråd Ilo Ilo då Vad har den ed thailand att göra
För att klargöra en sak: Vi har olika tavlor, trådar om t ex Filippinerna finns under Asienforum och dom är välkomna där. Många, men tydligen då inte du, är intresserade av andra länder så varför skulle vi stoppa det? Hellre sådant än en massa politik som vi gör (ibland förgäves) försök att hålla under en tavla som man själv måste aktivera.

Gottland

Forumveteran
Verkar som citron är billigt för tillfället ;) nu rycker vi upp oss och slutar gnälla blir så mycket trevligare då. Och Gotland säg inte för mycket, Zlatan kanske snart spelar i Thailand :p
Om han kommer att gora det, da handlar det i alla fall om Thailand, men nu va fan ska man ha en fotbollstrad I ett Thailands.Forum.

phuket

Aktiv medlem
För att klargöra en sak: Vi har olika tavlor, trådar om t ex Filippinerna finns under Asienforum och dom är välkomna där. Många, men tydligen då inte du, är intresserade av andra länder så varför skulle vi stoppa det? Hellre sådant än en massa politik som vi gör (ibland förgäves) försök att hålla under en tavla som man själv måste aktivera.
Så då kan man i princip skriva en tråd om vad som helst här då?

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Så då kan man i princip skriva en tråd om vad som helst här då?
Jag personligen kan tycka att denna tråd kanske är lite väl irrelevant, men det är jag. Det är väl inte lika många som är intresserade av honom som av t ex ishockey som har ett bredare allmänt intresse. Men detta är saker som Admin bestämmer men visst kan alla få ha synpunkter och komma med önskemål. Dock måste ämnen och inlägg som vanligt följa reglerna.

phuket

Aktiv medlem
Ja man kan i stort skriva om vad som helst bara det håller sig inom ramar för vad som är lagligt, och då självklart i rätt tavla.
Att gnälla över petitesser blir lite löjligt. Passar inte ämnet skit i att läs tråden, svårare än så är det faktiskt inte.
Samma åt Gottland då??

Liknande trådar

Topp