Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
En riktig öl.Eftermiddag i korat.
![]()
Eftermiddag i korat.
![]()
De 8% har jag nog fasen aldrig sett i Thailand.En riktig öl.![]()
Ja på FillipinernaEn riktig öl.![]()
Köpte 1 öl bara för att glädjas med er i phillepines. Sist jag var där var 1999 och red house smakar inte så bra liksom jag kom ihåg. Man kan ju prova igen som jag gjorde nu och det får bli 20+ år till nästa gång.En riktig öl.![]()
Har varit mycket snack om hur stark Red house är i Thailand, men denna var 8%De 8% har jag nog fasen aldrig sett i Thailand.
Det har varit snack om hur starka de är i flappelandet också...Har varit mycket snack om hur stark Red house är i Thailand, men denna var 8%
Tops brukar väl ha Redhorse fast vet inte %?Det har varit snack om hur starka de är i flappelandet också...
Men det står rätt tydligt på burken du har i alla fall. ska hålla utkik på nåt välsorterat ställe nästa gång!
Beer chang var likadan när den kom 7% upp till 10 eller ner till 5%Tops brukar väl ha Redhorse fast vet inte %?
Den är inte 8% i Filippinerna utan 6,9%.Har varit mycket snack om hur stark Red house är i Thailand, men denna var 8%
Ja.Den är inte 8% i Filippinerna utan 6,9%.
Gissar att den du köpte är tillverkad i Thailand.
Det heter den fortfarande.Jag kommer ihåg när den hette Red Horse Extra Strong beer......
Jaha, men är den inte det då?Det heter den fortfarande.
Synd att den inte "finns" eller hur det nu var...Det heter den fortfarande.
Den heter ändå Extra Strong trots bara 6,9%.Synd att den inte "finns" eller hur det nu var...
"Nu finns inte Red Horse extra strong, alla är 6,9% med en bra beska.
Filippinernas Mellanöl..."
Så är det, min favorit är Gold Eagle med 4,5% i Filippinerna.Har aldrig förstått varför vissa vill ha så mycket volt i biran. Mitt problem är att jag hinner bli full långt innan jag tröttnat på att dricka bira och då snackar vi vanlig starköl eller mellanöl. Gillar öl helt enkelt![]()
Hur starkt var Red Horse Extra strong innan de sänkte alkoholhalten i filli? Kan inte minnas att det var skrivet på flaskan.Så är det, min favorit är Gold Eagle med 4,5% i Filippinerna.
Den ska ha varit 8,2 och kallades "Super Strength” och inte Extra Strong 6,9%Hur starkt var Red Horse Extra strong innan de sänkte alkoholhalten i filli? Kan inte minnas att det var skrivet på flaskan.
Min favorit är nog Beer na Beer.
Efter extra strong då!