Lara Croft
Medlem
Två bombexplosioner ska ha inträffat i thailändska turistorten Hua Hin, rapporterar brittiska mediebolaget BBC. Elva personer uppges ha skadats, ett okänt antal av dem utländska turister.
Källa: DN
Källa: DN
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Får hoppas att inte fler avlider av de svårt skadade , problem med religioner överallt i värden , jag kan ju inte skriva namnet på den då ordet är spärrat här på Forumet Fn vilken avsky jag känner för detta pack som utför sådana fega illdåd .Lägga bomber i blomkrukar och sen detonera på avstånd , sååå djäkla fegt .. Men Thaipolisen är duktiga , dom tar dem , och inte vill jag vara i deras kläder sen .... Tror att detta kan vara mycket dåligt för alla av den religionen i Thailand , slår garanterat tillbaka på samtliga av det folkslaget /religionen , tror inte Thaiare är lika dumma i huvet som Svenskar
Får hoppas att inte fler avlider av de svårt skadade , problem med religioner överallt i värden , jag kan ju inte skriva namnet på den då ordet är spärrat här på Forumet Fn vilken avsky jag känner för detta pack som utför sådana fega illdåd .Lägga bomber i blomkrukar och sen detonera på avstånd , sååå djäkla fegt .. Men Thaipolisen är duktiga , dom tar dem , och inte vill jag vara i deras kläder sen .... Tror att detta kan vara mycket dåligt för alla av den religionen i Thailand , slår garanterat tillbaka på samtliga av det folkslaget /religionen , tror inte Thaiare är lika dumma i huvet som Svenskar
Eftersom han är i Sverige är han nog det men kan aldrig vara säkert skjuts ju och bränns och sprängs där med hela tiden känns det som.Vill gärna ha ett inlägg från NMax , blir lite orolig , nån som vet om han är oskadad ????
Jo, och överallt samma vidriga människor , överallt där oskyldiga människor drabbas så är det dessa som är de skyldiga .. Kanske dags att ringa Antisimex ..Eftersom han är i Sverige är han nog det men kan aldrig vara säkert skjuts ju och bränns och sprängs där med hela tiden känns det som.
"It's too soon to jump to any conclusion," he said "But what we know for sure is that the incidents are not linked directly to any kinds of terrorism, in fact it's local sabotage and we are trying to identify those responsible behind the scenes.
Lite konstigt uttalande av Chan-o-cha