Black Friday. Erbjudanden flyg

Registrera dig och bli medlem hos flera olika flygbolag och få erbjudanden på email före de annonserar.
Oftast bara några få platser per angång så det gäller att vara snabb att bestämma sig och boka.

Det är mindre konkurrens nu än innan pandemin så priserna är högre.

Tipsa gärna om ni hittar bra erbjudanden på flyg Sverige till Thailand
För bara några dagar sedan kom Thai Airways med erbjudande om resor t.o.r Europa. Försökte kolla vad det var för priser BKK-STO men den bokningssidan man blivit hänvisad till fungerade naturligtvis inte så jag vet inte vad dom tänkt sig för priser.

Det blev ett omvänt black friday detta. Kan bara konstatera att priserna gått upp cirka 30-35 procent på 1-2 månade göteborg bkk t/r
Jo det där att det kommer "erbjudanden" hela tiden som vissa säger ska du ta med en hink salt, marknadsföring kommer hela tiden betyder tyvärr inte att det är billigt eller äns billigare....

Jo det där att det kommer "erbjudanden" hela tiden som vissa säger ska du ta med en hink salt, marknadsföring kommer hela tiden betyder tyvärr inte att det är billigt eller äns billigare....
Säg inte det, mycket kraftfulla erbjudanden under Black Friday men kanske inte på de sträckor du letar resor.
Känner några som köpte biljetter till bland annat till Australien och USA från Manila under rean.

De flesta bolag i Asien hade någon form av kampanj under kort tid.
Några körde 20% rabatt rakt av, andra med ett visst antal resor till baspriser på några dollar.

Måtta in den 12 december så kanske något passande dyker upp.

Ungefär samma tid som jag tänkt åka åt andra hållet och vara två månader i Sverige.

Jag har kollat lite då och då och priserna har faktiskt sjunkit med 4000 kr till Stockholm från Manila.
Nu nere på 9k med Singapore Airlines via Zurich. (2 stopp)
10k med Emirates. (1 stopp)
Thai och Qatar +2-3k än.
Det går åt rätt håll.
Väntar till i april då jag vet om frun och en kusin ska med.

Missade detta men var det några bolag som hade erbjudande 12/12. Inte finnair eller thai air vad jag kunde se iaf
Det är en myt.....

Det är en marknadsförings gimmick som de kör med främst i Asien.

Det var tyvärr aldrig nån chans för dig att boka billigare biljetter från Sverige till Thailandet den 12/12 än nån annan dag.

Det är en myt.....

Det är en marknadsförings gimmick som de kör med främst i Asien.

Det var tyvärr aldrig nån chans för dig att boka billigare biljetter från Sverige till Thailandet den 12/12 än nån annan dag.
Förmodligen finns det för liten konkurrens i Europa för billiga kampanjbiljetter mot Asiens marknader.
Där måste man kämpa om kunderna.

Nu kan man testa att boka med de ledande onlineresebyråerna i Asien istället för att använda de Svenska onlineresebyråerna.
Det är ofta billigare.

Några erbjudanden som är aktuella.

Screenshot_2022-12-12-14-11-26-103-edit_com.facebook.katana.jpg
Screenshot_2022-12-12-14-09-48-814-edit_com.facebook.katana.jpg
Screenshot_2022-12-12-13-51-58-286-edit_com.facebook.katana.jpg
Screenshot_2022-11-29-11-27-20-105-edit_com.facebook.katana.jpg
Screenshot_20221210-223253_Traveloka.jpg
Screenshot_20221210-223127_Traveloka.jpg

Tillbaka
Topp