Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
För bara några dagar sedan kom Thai Airways med erbjudande om resor t.o.r Europa. Försökte kolla vad det var för priser BKK-STO men den bokningssidan man blivit hänvisad till fungerade naturligtvis inte så jag vet inte vad dom tänkt sig för priser.Tipsa gärna om ni hittar bra erbjudanden på flyg Sverige till Thailand
För bara några dagar sedan kom Thai Airways med erbjudande om resor t.o.r Europa. Försökte kolla vad det var för priser BKK-STO men den bokningssidan man blivit hänvisad till fungerade naturligtvis inte så jag vet inte vad dom tänkt sig för priser.
Det fungerar med båda.Kolla på ARN och inte STO
Det fungerar med båda.
STO inkluderar Bromma och Arlanda.
Vanligt förr med BMA och Finnairs linjer till Asien.
Ja, och även använda de olika filter för mer exakta resultat.Ja, men en smalare sökning kan ofta resultera i bättre resultat. Iofs beroende på vilken sida man söker på.
Jag får med jämna mellanrum email från Finnair men läser sällan dom, då ingen resa är planerad än.Nån som sett nåt annat?
När är din resa planerad?Det blev ett omvänt black friday detta. Kan bara konstatera att priserna gått upp cirka 30-35 procent på 1-2 månade göteborg bkk t/r
Jo det där att det kommer "erbjudanden" hela tiden som vissa säger ska du ta med en hink salt, marknadsföring kommer hela tiden betyder tyvärr inte att det är billigt eller äns billigare....Det blev ett omvänt black friday detta. Kan bara konstatera att priserna gått upp cirka 30-35 procent på 1-2 månade göteborg bkk t/r
Säg inte det, mycket kraftfulla erbjudanden under Black Friday men kanske inte på de sträckor du letar resor.Jo det där att det kommer "erbjudanden" hela tiden som vissa säger ska du ta med en hink salt, marknadsföring kommer hela tiden betyder tyvärr inte att det är billigt eller äns billigare....
Andra veckan i juniNär är din resa planerad?
Ungefär samma tid som jag tänkt åka åt andra hållet och vara två månader i Sverige.Andra veckan i juni
Det är en myt.....Missade detta men var det några bolag som hade erbjudande 12/12. Inte finnair eller thai air vad jag kunde se iaf
Förmodligen finns det för liten konkurrens i Europa för billiga kampanjbiljetter mot Asiens marknader.Det är en myt.....
Det är en marknadsförings gimmick som de kör med främst i Asien.
Det var tyvärr aldrig nån chans för dig att boka billigare biljetter från Sverige till Thailandet den 12/12 än nån annan dag.