Blåsningstråden

• Trådstartare Trådstartare Anonym
  • Start datum Start datum

A

Anonym

Gäst
Alla har vi väl någon gång blivit blåsta på ett eller annat sätt. Antingen i Thailand eller någon annanstans.
Här har ni chansen att lätta era hjärtan, det är ingenting att skämmas över. Själv är jag nog ganska godtrogen, så jag har säkert blivit blåst åtskilliga gånger. Bara en gång (vad jag vet) har jag gått på en dyr blåsning och det var i Sverige. Jag köpte en bil som såg jättefin ut och litade på den trevlige och munvige försäljaren. En dyr miss som inte har upprepats.
I Thailand har man säkerligen blivit blåst av strandförsäljare och dylika men det är något jag kan leva med.

Är en rätt skeptisk typ, klart man har blivit blåst av tuk-tuk förare på småpengar. Kan väl dra en från mitt första besök i BKK, första kvällen :oops: Satt och drack en öl utanför hotellet när en engelsman kom och satte sig vid bordet bredvid och kolade en karta över BKK, jag lånade den ett tag och frågade honom om han kände till något om staden :D.

Patpong och Nana Plaza hade jag kollat upp som ställen som MÅSTE besökas :rolleyes:.

-Vilket är närmast? Ska man ta en tuk-tuk, taxi eller gå? Det var hans sjunde resa till Thailand men han hade aldrig åkt tuk-tuk.

-Ok, men det är en upplevelse jag vill ha. Ska vi ta en tillsammans till Patpong, det är närmst?

In på dåliga gatan, upp för en trappa, bakom skynken :eek::eek::eek::rolleyes::D

En bira måste jag ha och kolla på showen, :eek: SHIIIT, hon drar rakblad på ett snöre ur h****t. -HÄR KAN VI INTE STANNA :eek:

-Vi dricker upp biran och betalar.

-Check Bin

Vi får varsin på 5000 bath :(

Två riktiga biffar spärrar vägen när jag gapar lite och försöker gå. -I´ll pay for the beer downstairs, försöker jag med.

500 bath för varje tjej som varit på scen förklarar en av biffarna, ser ut som värsta Yakusa, HA, fighter av något slag. Jag noterade blomkålsöronen:oops:.

Tar fram tusen bath och säger, it´s all I got :oops:

Engelsmannen halar upp 1200 och "all I got"

Klart blåst, var engelsmannen med i blåsningen eller inte? Och kom jag iväg med en liten del av heder´n i behåll:cool:?

Övriga gånger som jag har varit nära att klanta till det har det slutat lyckligare;)

Har några till nästan blåst/nästan rånad/nästan drogad, men dom är så icke rumsrena att jag inte vågar publicerao_O.

Senast redigerad av en moderator:

Tillbaka
Topp