A
Anonym
Gäst
Det tycks som dom flesta thailändare har rosa och lila och möjligtvis rött som favoritfärger. Varför har dom så stereotypa favoritfärger? Svenskar har allt från vitt till svart som favoriter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vad grundar du det på?Det tycks som dom flesta thailändare har rosa och lila och möjligtvis rött som favoritfärger. Varför har dom så stereotypa favoritfärger? Svenskar har allt från vitt till svart som favoriter.
Känner inte igen det, frugan har guk och svart, dock har min son rosa som favofärg och är ju halvthai, dottern lila och jag blå ...
Vad grundar du det på?
Frugan har grå som favoritfärg och sonen har blå.
Känner inte alls igen det du skriver?
Jag har svårt för färgkombinationer röd lila och rosa på hus, som inte är ovanligt i isaansen är det väl inget fel på dessa färger enskilt
![]()
Samma här, har svårt för dessa kombinationer. Vet inte om dem ser det som snyggt eller att det bara blev så. I byar i Sverige kan man se att nästan alla hus har samma färg och denna färg kanske är ganska utmärkande. Man undrar ibland om det var utförsäljning av just denna kulör.
Samma här, har svårt för dessa kombinationer. Vet inte om dem ser det som snyggt eller att det bara blev så. I byar i Sverige kan man se att nästan alla hus har samma färg och denna färg kanske är ganska utmärkande. Man undrar ibland om det var utförsäljning av just denna kulör.
Ganska säkert byggnadsnämnden som bestämt.
Ok. Tack. Hade fel.