Fototapet

Mr.Jo

Forumveteran
Har tänkt att sätta upp fototapet i något utrymme. Undrar om ni andra har gjort det, var har ni köpt samt om det var bra utbud.
Har sökt en del men hittar inga smakfulla saker. Tipsa gärna om ni kan.

Har tänkt att sätta upp fototapet i något utrymme. Undrar om ni andra har gjort det, var har ni köpt samt om det var bra utbud.

Hej

Är det den gamla typ av fototapet som fanns förr med ett visst sortiment av motiv eller den nya typ där man själv kan beställa tapet med någon egen bild på som motiv?

Mvh isan lover

Hej

Här ute på västkusten har det blivit allt vanligare att man på en vägg sätter upp en fototapet med motiv ifrån någon känd fyr, sjöbodar, båtar o.s.v men även foton tagna med drönare har blivit populära som fototapeter, tycker själv att det ger ett rum ett lyft.

Mvh isan lover

Jag har sett det på Index. Vet inget om priset eller kvalité.

Vill du ta från Sverige kan jag slänge de i min väska. Skall upp till din/min by i jul.

Jag kollade fototapet på en firma men kosta 1200 baht m2.
Tyckte det lät dyrt så köpte vanliga tapeter på homepro istället men var 1 månads väntetid importerade nog från Europa för stod Germany på plasten runt rullarna.

Men vill du höra med dom var dom har för fototapeter ändå så är detta mailadressen
sunartpost@gmail.com
Företaget låg i Pattaya.

Tillbaka
Topp