Glömt mitt lösenord

• Trådstartare Trådstartare Anonym
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Nu är jag ju inte ny här.
Rensade datorn då försvann det mesta.

Så hade varit bra om någon kunde återställa mig som den gamla Golden.

"golden 2 " sa:

Konstigt, ditt gamla konto finns kvar vad jag kan se. Admin får ta sig en titt när han dyker upp, skicka gärna ett PM eller mail till honom. Se längst ner till vänster på startsidan. :wai:

"golden 2 " sa:

Hej!

Om du har glömt dina inloggningsuppgifter behöver du inte oroa dig, de kan du enkelt få tillbaka själv. Gå till inloggningssidan.

Där skriver du sedan in ditt användarnamn eller din e-postadress.

Förlorat både din gamla e-postadress samt glömt lösenordet?
Om du både skulle ha glömt ditt lösenord till CM och dessutom inte längre har tillgång till din gamla e-postadress, dvs den e-postadress som du använde för registrering av ditt konto så går det inte att återställa lösenordet för då kommer inte e-posten till dig fram. Det är viktigt att man håller sin e-postadress aktuell i sin användarprofil av flera anledningar. Om någon skriver på forumet och begär att få kontroll över ett annat medlemskonto måste vi vara 100% säkra på att personen är den som den utger sig för att vara. Vi har ingen möjlighet att verifiera detta om du inte längre kan använda den e-postadress som du angav vid registrering av ditt konto. Vi kan inte heller berätta för någon okänd vilken e-postadress en annan medlem har.

Har nu kommit in på mitt gamla nic, så du kan väl radera golden 2.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp