Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Flög första gången på Tullinge F 18 runt -95 tror jag det var. Man pröjsa 300 .- och fick flaxa ca 15 minuter! Sedan var var det -98 på Berga som vi flög, vi från hemvärnet hade vart B-styrka mot Berga och belöningen var en tur i Hkp 3 som jag tror är borta nu! Tallen vet mera om den!
Flög första gången på Tullinge F 18 runt -95 tror jag det var. Man pröjsa 300 .- och fick flaxa ca 15 minuter! Sedan var var det -98 på Berga som vi flög, vi från hemvärnet hade vart B-styrka mot Berga och belöningen var en tur i Hkp 3 som jag tror är borta nu! Tallen vet mera om den!
Är inte det pga själva flygningen med drönaren inte pga filmning, skall sökas om tillstånd om man flyger över 120m, inget med kamera att göra utan pga risken man utgör för andra luftfartyg?Förstår inte poängen med att när man flyger med en drönare o filmar så skall man ansöka o skicka in för godkännande som tar veckor för godkännande ,, Men går bra med o fota från helikopter ,,,,,, OBS nu inget som trådskaparen ska ta till sig ,,, Fina bilder
Jag måste numera ha ”licens/intyg” för att flyga mina helikoptrar och dom har inga kameror.Är inte det pga själva flygningen med drönaren inte pga filmning, skall sökas om tillstånd om man flyger över 120m, inget med kamera att göra utan pga risken man utgör för andra luftfartyg?