Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den tänker inte utan man lägger ned en kabel, slinga som den känner av, där vänder denStått länge i försommar solen o studerat robot klippar, hur tänk maskin?...
Du han inte läsa mitt svar den jobbar inte i blindoBorde finnas utvecklings möjligheter då maskin jobbar i blindo...
Jo, samma som du vore blind o klipp med en vit käpp..Du han inte läsa mitt svar den jobbar inte i blindo
Antingen så skojar du, vet ej. Men robotgräsklippare håller sej inom sin ram sen åker den hem till laddstälet. den sköter sj sjlälv med sittUnderverket ska in't behöv o åk samma yta fler gånger då vi skall spar på strömmen...
Inte många watt, vet inte men ltie sen när den är fullladdad stänger laddaren av så många watt går det inte åt. En vanligJo vars så har du helt rätt @Boa52 , men ändå lite flinta över tekniken...tänk dig ström på stand by hela tiden på tv'n...jämfört med robotens laddnings tillfällen i depån i kWh. Vars tror du?
Du har bara inte köpt senaste modellen.Jämför hur mycket minnes kapacitet du har i mobiln din...så vars kan in't roboten tänka klart i "ramverket" du redogjorde för?
Ha Ha du har ju ingen gräsmatta, för latDu har bara inte köpt senaste modellen.
Finns ju flera GPS, Smarta och med minne.
![]()
Stort test: Robotgräsklippare som fixar gräset utan att klaga
Trött på att klippa gräset för hand? Skaffa dig en robotgräsklippare!www.m3.se
Dom tänk int alls!Stått länge i försommar solen o studerat robot klipparn, hur tänk maskin?...
För det så kan man väl leta upp ”smarta” gräsklippare???Ha Ha du har ju ingen gräsmatta, för lat![]()
Jo, vars ju så jag tänk...Nemo har en som tänk säg han..?Dom tänk int alls!![]()
Letar man upp smarta gräsklippare men har ingen gräsmatta, Oj OjFör det så kan man väl leta upp ”smarta” gräsklippare???
Nä int tänk dom, någon som tänk har programmeratJo det gör dom, vissa precis som Nemo sa...en i byn ja prata med sa han visst o hans inköpt på Clas i sjön kunn tänk...hmm![]()
Finns /fanns ju Totex förut, om inte har du ingen fru/gf som kan sköta 'trivial things like this' ?Du har bara inte köpt senaste modellen.
Finns ju flera GPS, Smarta och med minne.