A
Anonym
Gäst
att finna en ganska sann historia om Hansui och Suwanni. Den slår Legolas med hästlänger.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vår gode vän har vart här under dagen, här har man laddat för en livskildring av sällan skådat mått, men inte ett utropstecken äns"insayt " sa:Ja, jag är väldigt spänd på vad du har i dina gömmor, tror att Hansui har en massa spännande att bjuda oss, Hansui har ju varit som en skugga än längre tid, så kom upp i ljuset nu! ;D
Mvh Peter![]()
"Rolf " sa:Vår gode vän har vart här under dagen, här har man laddat för en livskildring av sällan skådat mått, men inte ett utropstecken äns![]()
Hoppas att det är nån som stoppar in en pinne i brasan då"insayt " sa:Jo, men en del är som ånglok, de måste få upp trycket först ;D
Mvh Peter![]()
"legolas " sa:Jo måste erkänna att jag trode på det, trots att jag skrev lite negativt som 2.a post på denna tråd.
Men tydligen massa prat och ingen verkstad!!!
Kom igen nu din jäkla käppkines...
;D ;D ;D
Bara han inte lägger det på fönsterbrädan för den håller väl inte för hur mycket som helst"insayt " sa:Lugn, han skulle ju bräcka dig sa han ju, så nu sitter han och samlar ihop allt material, så hela ChaiMai kanske rasar ihop ;D ;D
Mvh Peter![]()
"Rolf " sa:Väldigt märkligt eller mycket obehagligt. Penang och 20 mil då måste ni åkt in till fastlandet för ön är väl inte så stor.
Men det måste väl ha hänt nåt mer, börjar ju som en kriminalare
"Hansui " sa:Det visade sig vid granskning att mitt långtidsminne har raderats. Jag tror min hjärna har formaterats på nytt efter ett korttidsbesök i Malaysia 2006. Jag vet att vi reste till penang oh hyrde en bil av zigenare just där på platsen. Körde 20 mil söderut för att träffa några expats. Det gjorde jag minskäl och nästa dag var det nyårsdagen. Tog två starka kaffe hos ett par kineser på morron och svimmade i bilen och var död i bilen i 30 minuter enligt den närmast sörjande. Kineserna vart galna, dom ville inte ha ett mord på halsen. Speciellt inte i Malaysia.
Vaknade upp med ett ryck och körde tillbaks till Penang. Sen vet jag inte mycket mer.
Jo jag har varit där också därför så skrev jag fastlandet."Hansui " sa:Rolf
Penang har en utmärkt bro till Malakahalvön, man tar vänster nånstans och när man är framme så betalar man 5 Ringits. Jag har varit där massor med gånger, speciellt Chinatown. Fantatiska indiskor som häckar där. Jo, jäg är relativt frisk även om den har hänt en del under resans gång.
Håller med ett jädrans dåligt vatten, vi stack iväg till Lankawi"Hansui " sa:Skitigt vatten, man kan köra runt ön och köra ihjäl så många apor som möjligt. Mitt rekord är .....
"Rolf " sa:Jo jag har varit där också därför så skrev jag fastlandet.
Det värsta är att jag har det mesta på WHS Funderar på att hitta på nåt med dom, men har inte haft tid"Kycklingen " sa:Rolf: kan du inte starta en bildtråd om det i Asien forumsdelen?