IPTV populärt

jp

Forumräv
Rapid iPTV Sweden – Worldwide iPTV server är det senaste i Sverige. De säger att med en router i ditt Thailändska hem så skall deras dosa flyttas till Thailand. och på det abbonemanget ta del av alla kanaler. Är det någon som provat.....är det någon som har IPTV via rapidiptvsweden.bz

Min kompis i Sverige kör detta 1500 kr per år och fungerar perfekt. Tyvärr hann jag inte investera i denna dosa, innan jag ånyo åkte hit för min 8 månaders vistelse.

Köp globaltv.se istället, 850 kr/år
Iptv funkar alltid över hela världen om man har stabilt internet.
Har du en smart tv så behöver du ingen dosa/box, funkar även att köra i mobilen.

Köp globaltv.se istället, 850 kr/år
Iptv funkar alltid över hela världen om man har stabilt internet.
Har du en smart tv så behöver du ingen dosa/box, funkar även att köra i mobilen.
Global TV använder Extreme Codes och de har tydligen svåra problem för tillfället.
Raider av polisen. Vilket påverkar många kanaler.
Xtream Codes IPTV Seller System Targeted by Authorities

VI HAR STORA PROBLEM NU MED FLERA KANALER OCH FÖR DE SOM HAR BOX ÄR DET TRÖGT ATT BLÄDDRA I TABLÅN SAMT TAR LÄNGRE TID ATT STARTA KANALER. DETTA ÄR PGA AV ETT SYSTEM VI ANVÄNDER, XTREAM CODES SOM TAGITS OFFLINE. MAN SÖKER EN LÖSNING PÅ DETTA OCH VI HOPPAS SNART ATT PROBLEMEN SKA VARA LÖSTA. DETTA HAR DRABBAT 50 MILJ IPTV KUNDER RUNT OM I VÄRLDEN OCH MÅNGA LEVERANTÖRER HAR HELT STÄNGT NER. NU HAR VI BACKUP SYSTEM SOM TUR ÄR MEN VI HAR STÖKIGT JUST NU OCH VI BER OM ÖVERSEENDE.

Global TV använder Extreme Codes och de har tydligen svåra problem för tillfället.
Raider av polisen. Vilket påverkar många kanaler.
Xtream Codes IPTV Seller System Targeted by Authorities
Dom problemen löstes tydligen igår.

Screenshot_20190930_131910_com.facebook.katana.jpg

Ok tack för svaren. Jag har fiber här i Chiangmai...men kan vara segt på kvällar och helger...och vi vet varför.

Rapid iPTV Sweden – Worldwide iPTV server efter 5 månader har tydligen en server i Italien släckts ned. Så igår hade min dotter m familj inte till gång till IPtvn....kanske blåsta...vad vet jag....hon kommer inte köpa en box till mig när hon kommer i december. Mitt behov är se Luleå Hockey via C more och V75 Travet direkt.......oftast ser jag det söndag morron då jag är en kvällstrött individ...hur kollar ni på hockey här?

Rapid iPTV Sweden – Worldwide iPTV server efter 5 månader har tydligen en server i Italien släckts ned. Så igår hade min dotter m familj inte till gång till IPtvn....kanske blåsta...vad vet jag....hon kommer inte köpa en box till mig när hon kommer i december. Mitt behov är se Luleå Hockey via C more och V75 Travet direkt.......oftast ser jag det söndag morron då jag är en kvällstrött individ...hur kollar ni på hockey här?
Jag har med mig en liten box, som kopplas till projektor. Jag har i dagsläget utbud från Overbox, tyvärr har dom börjat svaja och tappat kanaler.
Ser mig om efter ny leverantör, har hört bra om Iptv king.
Har du en smart tv, kan du skippa boxen och ladda ner en app från leverantören.

Nu ser jag i första hand Frölundas matcher ;)

Hej
Vet att det är en gammal tråd men hur är det med iptv nu? Vill gärna se svenska allsvenskan. Pratar med olika men verksr vara svårt med utbudet

Ikväll trav och hockey. Åså djävlas min IPTV leverantör. Igen. De ska hålla på att flytta kunder till en annan server säger de. Från igår den 10 februari. Alla mina kompisar i Chiangmai kör "My IPTV" och det fungerar. Hela hösten har jag haft dettaproblem. Tivimate player körde jag i Sverige men kunde inte få igång den på min IP box "Shields" här i Thailand. Däremot fungerade "My IPTV" i Sverige utan dessa avbrott.

Vilken IPTV leverantör kör ni för att se svensk tv och filmer med svensk text.? Här i Thailand.

Ikväll trav och hockey. Åså djävlas min IPTV leverantör. Igen. De ska hålla på att flytta kunder till en annan server säger de. Från igår den 10 februari. Alla mina kompisar i Chiangmai kör "My IPTV" och det fungerar. Hela hösten har jag haft dettaproblem. Tivimate player körde jag i Sverige men kunde inte få igång den på min IP box "Shields" här i Thailand. Däremot fungerade "My IPTV" i Sverige utan dessa avbrott.

Vilken IPTV leverantör kör ni för att se svensk tv och filmer med svensk text.? Här i Thailand.
Kan det vara så att du måste köra med VPN för att "ansluta" i Sverige, hos min leverantör så kan man säga till att jag ska till Thailand så ändrar dom i min profil att jag kommer att ansluta från Thailand istf Sverige. Sen när jag kommer hem så måste jag meddela att jag ansluter från Sverige igen.
Tidigare i vinter så gjorde jag precis detta men trots snabb uppkoppling i Thailand så strulade det, sa till leverantören att ändra tillbaka till Sverige och då installerade jag NordVPN och anslöt mot en svensk server och då funkade IPTV klockrent. Vet inte varför men kanske thai uppkopplingen ströp anslutningen på något vis mot servern innan VPN installerades och användes.

Nej, verkar inte vara detta problem. Jag kontaktade min tekniker i lördags efter jag skrivit i detta forum - vips - och han gjorde något och 5 minuter efteråt var jag inne igen. Så kunde se trav - hockey - skidor.

Däremot mina vänner som också kör IPTV med samma leverantören MY IPTV - hade inga problem.

Nu strular det rejält med IPTV igen. Kunde inte se travet. Vilka leverantörer har ni. Jag har 4etl.com?

Tillbaka
Topp