Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ko Phai (เกาะไผ่) önskar tips på båtresor och logi
Hej Evy. Jag har hört talas om denna ön. Jag tror inte det är många som har varit där, inte jag heller. Hur kommer det sig att du vill åka dit?
Så här skriver wikipedia om ön och öarna runt:
Dessa öar kan nås på ca 2 timmar med båt från södra Pattaya hamn. Kostnaden beror på storleken på båten och destinationen. Alla dessa öar är ett skyddat naturområde under överinseende av den thailändska marinen. Besökare måste ta med sig egen mat och vatten, och de är inte tillåtet att övernatta på Mu Ko Phai.
Tack för upplysningen.Har vari på Koh Lan,bara ryssar.Det var en Thaidam som sa att där är fint.
Men det blir nog krångligt med lång båtresa och ingen övernattning.Det får bli vanliga stranden...
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.