Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Vi är 2 st i hushållet, behöver ingen diskmaskin. MEN det finns 2 pers hushåll där vi bor "sooom aaaaldrig skulle kunna vaaa uuutan en diskmaskin". Va faan.....
Vi har ingen diskmaskin i hushållet. Vi har arbetsfördelning; maken diskar och jag torkar. Och det går bra. Jag är förbjuden att överhuvudtaget att diska på grund av återkommande hudproblem i händerna.
I Sverige har jag/vi haft diskmaskin sen 1971 (mina föräldrar då förstås), förutom mellan 1986 till 1994 då jag bodde i lägenheter utan diskmaskin. Jag tycker diskmaskin är en självklarhet om man gillar att laga mat och äter mest hemma, och speciellt om man är mer än en person.
Om vi skulle bo långa tider i huset i Thailand så skulle vi säkert skaffa diskmaskin där också. Som det ser ut nu med jobbet så blir det tyvärr max sex veckors semester per år.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.