KÖRA MED PROMILLE

• Trådstartare Trådstartare Caveman™
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Gränsen är 0,5 för alla, först fick jag blåsa i en liten apparat som gav utslag så då fick jag följa med och blåsa i en annan apparat som även printade ut ett papperskvitto på promillehalten, 0.57 visade mitt

Att överhuvudtaget diskutera hur man skall komma lindrigast undan vid "fyllestyrning " Ta hojen samt körkort samt spöa skiten ur folk som kör på fyllan , verkar som om somliga tror att man kan kasta allt förnuft bara för att man lämnar Sverige .... Tänk på den eller de du eventuellt skadar eller kör ihjäl istället ..
Och hur mycket skall man spöa vid 0,57? ett par örfilar eller? det fanns folk vid rättegången(vi var väl säkert 30faranger och 2-300 thaiare där) som hade flera promille, skall de med +1 promille misshandlas då?
Tur att inte du styr domstolarna för du verkar gilla muslimska lagar :)

Och hur mycket skall man spöa vid 0,57? ett par örfilar eller? det fanns folk vid rättegången(vi var väl säkert 30faranger och 2-300 thaiare där) som hade flera promille, skall de med +1 promille misshandlas då?
Tur att inte du styr domstolarna för du verkar gilla muslimska lagar :)

Bara för att du inte är "ensam idiot" så anser jag inte det vara ett försvar för hur fan man kan tillåta sig att köra på fyllan , har du 0,56 så är du absolut inte nykter ... finns inget som förvarar detta .. Folk som regelmässigt kör på fyllan samt kör ihjäl andra skall ha en "kännbar" bestraffning , så pass att de inte glömmer i första taget , vad är bäst anser du ?? lite penningböter för att tillåta sig sätta andras liv på spel .................???

Storstryk eller som man kallade det "Kompanistryk" vilket utdelades då andra blev drabbade av enskildas dumhet eller nonchalans , ungefär samma kanske ,, eller rent för djävligt helt enkelt ...

Du är ju för
Bara för att du inte är "ensam idiot" så anser jag inte det vara ett försvar för hur fan man kan tillåta sig att köra på fyllan , har du 0,56 så är du absolut inte nykter ... finns inget som förvarar detta .. Folk som regelmässigt kör på fyllan samt kör ihjäl andra skall ha en "kännbar" bestraffning , så pass att de inte glömmer i första taget , vad är bäst anser du ?? lite penningböter för att tillåta sig sätta andras liv på spel .................???

Storstryk eller som man kallade det "Kompanistryk" vilket utdelades då andra blev drabbade av enskildas dumhet eller nonchalans , ungefär samma kanske ,, eller rent för djävligt helt enkelt ...

Du är ju för tragisk......hur fick du mitt inlägg till att jag regelmässigt kör på fyllan och kör ihjäl andra?
Du måste ju vara riktigt!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp