Laser Whitening av tänder (tandblekning)

Mickey666

Medlem
Hej!
Var och gjorde laser whitening för ca 1 månad sedan. Är hittills mycket nöjd med resultatet. Visst gjorde det ont under behandlingen, och var irriterande I 2 dagar efter, men tyckte det var värt det. Just under 5000 bath inklusive rengörning av tänderna före. Samma som en vanlig rengörning går på hemma.
Undrar om det är nån annan som gjort detta? Vad ni har för erfarenhet av det? Hur länge tänderna håller sig vita?

Hej!
Var och gjorde laser whitening för ca 1 månad sedan. Är hittills mycket nöjd med resultatet. Visst gjorde det ont under behandlingen, och var irriterande I 2 dagar efter, men tyckte det var värt det. Just under 5000 bath inklusive rengörning av tänderna före. Samma som en vanlig rengörning går på hemma.
Undrar om det är nån annan som gjort detta? Vad ni har för erfarenhet av det? Hur länge tänderna håller sig vita?
Var gjorde du denna?

Låter j____gt intressant.:)
överkomligt med 5000 så det får man leta efter, en klinik.
Ramlar inte tänderna av efter några månader om man dödat blodkärlen?;)
Det gjorde ju ont under behandlingen.

Senast ändrad:
Nja, får nog se till att få trasiga fyllningar reparerade istället, kostar för sjutton en halv förmögenhet i Sverige. Jag blev dragen på närmare 1500 spänn för som inte kunde vänta. Kliniken jag gick till senast i Si Bun Rueang var bra och hon pratade utmärkt engelska. Och en bråkdel av priset. Jag tror säkert att hon utför tandblekning också.

Nja, får nog se till att få trasiga fyllningar reparerade istället, kostar för sjutton en halv förmögenhet i Sverige. Jag blev dragen på närmare 1500 spänn för som inte kunde vänta. Kliniken jag gick till senast i Si Bun Rueang var bra och hon pratade utmärkt engelska. Och en bråkdel av priset. Jag tror säkert att hon utför tandblekning också.

Frugan lagade två små kariesangrepp samt full rengöring , 60 thbt . jag drog en framtand 340 thbt , vad kostar det i Sverige ?

Tandsten och en undersökning med 2-4 bilder kostar ca 500kr på folktandvården. Detta gör jag två gånger om året.

Bra pris med tanke på att en basundersökning har ett grundpris på 830 SEK

Tandsten, undersökning och fyra bilder.
Ursäkta det var ca 600kr och inte 500kr som jag skrev, men varannan gång tar dom inga bilder så då ligger notan på ca 500kr.

IMG_0549.JPG

Tillbaka
Topp