A
Anonym
Gäst
Kan vara intressant att se vilka löner medlemmarna här inne har. Flera av oss har ju en thai som vi ska stötta och få igång i Sverige utan bidrag, så vi måste ju ofta tjäna för två ett tag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"Kycklingen " sa:Nope
Jag tar hand om ca 80% av hans lön också.
"Phonta " sa:Är familjen i Thailand gamla , halta eller lytta ??? Annars kan de väl försörja sig själva .. Hur gick det innan du fanns med i bilden Berra ... Blir inte så mycket över ???
Vet du vad du görjag anser naturligtvis att det är din ensak men jag kan inte förstå varför familjen i Thailnandet skall ha allmosor från Farang...
Blir så trött på deras tänk i detta bara ..
Ta det på rätt sätt , inget ont i detta , bara en tanke Berra![]()
"Phonta " sa:Är familjen i Thailand gamla , halta eller lytta ??? Annars kan de väl försörja sig själva .. Hur gick det innan du fanns med i bilden Berra ... Blir inte så mycket över ???
Vet du vad du görjag anser naturligtvis att det är din ensak men jag kan inte förstå varför familjen i Thailnandet skall ha allmosor från Farang...
Blir så trött på deras tänk i detta bara ..
Ta det på rätt sätt , inget ont i detta , bara en tanke Berra![]()
"Jonas " sa:Han som sponsrar dig då med andra ord![]()
"Berralund " sa:Jag tjänar tillräckligt för att dra runt en familj på 2 vuxna och 3 barn samt att skicka en slant till familjen i Thailand ibland. Men det blir nästan ingenting över. Förhoppningsvis får frugan ett jobb till hösten och då kan vi unna oss lite extra ibland.
"Jonas " sa:Ser att det ær många høgavlønade, lyckligt lottade era Thai kærringar![]()
"Jonas " sa:Ser att det ær många høgavlønade, lyckligt lottade era Thai kærringar![]()