Lyxig 45kvm Studio vid buddha Hill Pattaya , Uthyres

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
D

Dave_Pattaya

Gäst
Min Granne har den lyxigaste Studion på absolut bästa gatan i stan "PATTAYA" för uthyrning från å med 3 Oktober ifall nån är sugen minst 6mån helst 1års kontrakt.
18k resp 16k , hyra /m . Pratumnak soi 1 . . 600meter ner till Walkingstreet . .
Ligger vid kanten av buddha hill jämte en polis station.

v7tfh1.jpg

33xy0c5.jpg

2wh4cg5.jpg

2rhl6qg.jpg

Skicka PM för mer info.

Men mycket ryssar där på Soi Kasetsin (Soi 1), säkert den rysktätaste soien i hela Pattaya har själv bott där.
Sen pga. det byggs flera condos där nu så är det mycket plåtskjul för Kambodjanska arbetarna, och nedskräpning där efter, den soien med mest plast och skit längs vägen för tillfället tyvvär, annars fint och lugnt med fin strand Kozy beach.

"Jonas " sa:
Men mycket ryssar där på Soi Kasetsin (Soi 1), säkert den rysktätaste soien i hela Pattaya har själv bott där.
Sen pga. det byggs flera condos där nu så är det mycket plåtskjul för Kambodjanska arbetarna, och nedskräpning där efter, den soien med mest plast och skit längs vägen för tillfället tyvvär, annars fint och lugnt med fin strand Kozy beach.

Nu är du ute å Cycklar min vän !

Pratumnak soi 1 , vi talar om nu . . . Prestige gatan nr1 i stan . . .
Vist vi har några Ryssar här men inte fler änn va ja kan räkna på 1 hand .,
Ryssarna är fattiga dom bor nere på soi 3-8 Pratumnak . . . ^^

Ute och cycklar, jag har ju själv bott där, och bor nedanför Budda hill nu.

Är du på Pratumnak Soi Kasetsin? Isåfall är det klart det rysstätaste området längs med den gatan nere vid restaurangerna som går till Kozy beach, till och med mer än i Jomtien.
Jag bodde på Kasetsin 1.

Eller är det Soien in till Sherathon du kallar Soi 1? Så du svänger höger direkt efter du svängt in vid polistationen mot soi kasetsin? Där vet jag inte vad det är för folk lite off.

Soi 3-8 är ju mer skandinaver, är inte alls lika mycket Ryssar som uppe på Soi kastsin, vid Budda hill där du svänger ner i korsningen vid polistationen.

Jonas ,

Vill ge karma till dig för att du aldrig hetsar upp dig i dina inlägg , aldrig fula påhopp vad jag sett .. Du är nog en trevlig kille ......

karma för dina oftast mycket informativa och korrekta inlägg om Pratumnak samt Jomtien .

Och NEJ jag är inte full :D Bara tycker att det är trevligt med dina trådar och din ton i inläggen , en ton som jag ofta inte själv klarar att hålla ..... :thumbsup:

Jo Jonas är bra på tonen, där kan vi nog lära oss lite men det va inte länge sen han va lite ilsken på Hans ;D ;D

Grejen är bara att vissa tål man bara inte och då smäller det lätt..

Ska bli gott när Jonas kommer hem igen så det blir lite mer fylle inlägg ;D ;D ;D

"bson " sa:
Jo Jonas är bra på tonen, där kan vi nog lära oss lite men det va inte länge sen han va lite ilsken på Hans ;D ;D

Grejen är bara att vissa tål man bara inte och då smäller det lätt..

Ska bli gott när Jonas kommer hem igen så det blir lite mer fylle inlägg ;D ;D ;D

Nu för tiden blir ju det inte så många när han har sin stora familj ;);)

Håller med, Jonas är alltid saklig och står för det han tycker utan att brusa upp ... :thumbsup: (lät ju nästan bögigt)

"krister " sa:
Ja ska nog lura i honom ett par lakritsshots men kan inte lova att han har tid att sitta o läsa o komentera allt här på CM....

Vi får väl se du hamnar ju i samma situation som mig nu när du flyttar ifrån Bangkok och svärföräldrar=barnvakt ;) , sitter med tjej och unge utan barnvakt på helgerna ;)
Får se om det blir så mycket mer utgång för dig 5555 ;)

"Jonas " sa:
Vi får väl se du hamnar ju i samma situation som mig nu när du flyttar ifrån Bangkok och svärföräldrar=barnvakt ;) , sitter med tjej och unge utan barnvakt på helgerna ;)
Får se om det blir så mycket mer utgång för dig 5555 ;)

Bara att sätta koppel på dom och binda fast dom vid närmsta träd. :thumbsup: :nod:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp