Mäklare Anders Lundblad i Pattaya

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
G

GUNNAR

Gäst
:wai: Hej på er alla, e de någon som vet hur man får fatt i Anders Lundblad Mäklaren i Pattaya, har slarvat bort hans adress o e-mail. Tack för hjälpen, bor nu i Jomtien , men letar nytt boende. MVH: Gunnar.

Hej! Jag kan rekommendera Jomtien Beach Condominium, ligger nära jomtien beach, Det ligger ett Supermarket till höger vid ingången, på vänster sida står det kontor - rum att hyra eller köpa....Prata med Kit...duktig, 100% ärlig, kompetent...
Här hittar du fler tips på bostäder...http://www.fairproperties.com/

Vill tillägga följande till er som funderar på att hyra eller köpa...I Jomtien Beach Condominium finns nu till salu några enstaka lägenheter på runt 30kvm med balkong snorbilligt, runt 1000.000bath, dvs c:a 200.000:-kronor, hyran ligger på runt 6000bath, en dryg tusenlapp per år!!!
Kika in på fairproperties...I framtiden får vi räkna med dubbla priser och hyrorna kommer att gå upp kraftigt, därför är det bra att äga... :nod:
Lycka till med din lägenhetsaffär!
Kontakta Jomtien Beach Condominium på plats...Ett visst besvär men de visar på det som är ledigt och är 100% genomärliga!!

:wai:Hans Svensson

Lego...hyra är fel yttryck, det är en pytteliten avgift man betalar för underhåll per år, de håller med fastighetsskötare, någon sköter poolerna, två stycken på området, dygnet runt security, you name it, jag har inte tsgit med hälften...-ni fattar nog...
Ta en i andra benet...

Plingeling Hans Svensson

"GUNNAR " sa:
:wai: Hej på er alla, e de någon som vet hur man får fatt i Anders Lundblad Mäklaren i Pattaya, har slarvat bort hans adress o e-mail. Tack för hjälpen, bor nu i Jomtien , men letar nytt boende. MVH: Gunnar.

Hej GUNNAR! Legolas har rätt Björn jonsborg på Avenum (Soi Welcome) vet säkert var du kan få tag på ANDERS LUNDBLAD...-en jättetrevlig och kunnig kille...han har HJÄLPT många att hitta rätt...
Moderatorn kan ta bort mina inlägg i spalten - jag bara krånglar till det för er...

Trevlig helg! Hasse

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp