Naturens egna skönhets medel

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
G

glimten66

Gäst
Hej lite fåfäng som man e så vill man ju ha en sjyst hy mm mm så här tänkte ja se om andra har några bra ideer eller tips här kommer ett från mig som ja tror att dom flesta thai tjejerna vet om men funka bra på oss fåfängda män me....

ja har använt tamarin pasta me lite mjölk gör så här

ta lite pasta o blanda me mjölk nså de blir som en gröt massera sedan in de i ansiktet låt de sedan verka en 10-15 minuter innan ni tvättar bort de me varmt vatten för att sedan avslute me kallt ansiktet blir sedan som en barna röv län o fin :)

hoppas de finns fler som vill lämna använd bara tips ......

Fåfängda glimten66

Skivad gurka har man ju hört ska vara bra för trötta ögon, men nu avslöjade tanten att skivad kylskåpskall tomat ger trötta ögon ett nytt liv, samt något som påminner om gurka (cucamber) eller nåt liknande ? är tydligen bra för hyn. :)
Mer tips kommer om jag lyckas övertala tanten att avslöja alla sina hemligheter

En Fillippinska tipsade mej om att man kan skölja håret i kokosmjölk vid varje fullmåne, det skulle tydligen göra så att håret växte fortare. Jag har tyvärr inte orkat testa, men fråga gärna era partner om dom har hört något liknande. Kom gärna tillbaks med deras svar.

"Kycklingen " sa:
En Fillippinska tipsade mej om att man kan skölja håret i kokosmjölk vid varje fullmåne, det skulle tydligen göra så att håret växte fortare. Jag har tyvärr inte orkat testa, men fråga gärna era partner om dom har hört något liknande. Kom gärna tillbaks med deras svar.

min sa att nej de har ja inte för att ja e inte ting tong :)

Min fru säger att man skall älska vid varje fullmåne för att mannen för evigt skall hålla Pii borta från "Ham" och att den alltid skall förbli "käng" ....

Tokiga Thaikärringar som tror på allt .....

IOFS så anser ju Thaimännen att grillad King kobra skall vara ett oerhört kraftfullt afrodisaka , jag märke ingen skillnad annat än att min hud blev varm och att det tydligen då främjar blodomloppet , vilket iofs skulle kunna vara positivt i sammanhanget .. Min fru är 44 år och har en olivfärgad sammetslen hud utan allt skit många här smörjer in sig med ..

Att klämma ur saften från Aloevera växten samt smörja in ansiktet är grymt bra mot rynkor , själv ser jag 63 år gammal ut som 45 :D :D :D :D :D

"Phonta " sa:
Att klämma ur saften från Aloevera växten samt smörja in ansiktet är grymt bra mot rynkor , själv ser jag 63 år gammal ut som 45 :D :D :D :D :D

Vem jämför du med då kan man undra?..

PS!
Får du bara // 1 gång/månad?

"Gazton " sa:
Bullshit!
Alkohol gör mig både vackrare och får mig att sova bättre!

Fullständigt riktigt! Jag har två foton, tagna av på mig, som bevisar saken. Det ena är taget i min systers kök på morgonen efter en bra fest och jag ser förfärlig ut. Det andra är taget tre timmar senare, när jag sitter på en uteservering med dagens andra öl. Den första har hunnit verka och jag har återfått min fina färg, har glitter i blicken och tar mig så bra ut att det inte ser ut att vara samma person på bilderna.
Så kom inte till mig och säg att inte öl är ett skönhetsmedel!

"gunnarg " sa:
De bästa skönhetsmedlet är god söm :thumbsup:n och ingen alkohol eller tobak.

Det ligger mycket i det, tror jag, men extrem oavsett riktning är kanske inte så lyckat...

Jag super med måtta och sover en massa. :) Tobak är inte min grej. För två veckor sedan var jag på krogen och fick visa mitt ID fastän det var 20-årsgräns och jag är 36. Om det finns något samband med mina vanor vet jag dock inte. :p

Och dörrvakten då , hur livserfaren var han eller var han för gammal , kanske kraftigt synnedsättning ..

Nä,, det stämmer nog bra , jag sover minst 8 timmats god sömn varje natt , röker inte och dricker små mängder med alkohol, då i goda vänners lag vid festliga sammanhang . Annars får det vara , sitter inte har i Isaan och är småfull kl 7 00 på morgonen som vissa faranger jag ser när jag tar en morgontur runt byarna på hojen .. ;D ;D

Allt med måtta :thumbsup:

I trettioårsåldern skulle jag tro, men jag krävde inte ID av honom. :D Han blev generad när han såg mitt ID-kort, och det såg ut som att han t.o.m. tänkte be om ursäkt. Det blev istället ett leende och en "stigpågest" med armen. :)

Trevlig morgontur på hojen, lyxputte! ;)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp