nokia Lumia 900

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

JBK.Ltd.

Forumveteran
Är det någon som vet??

När jag kopplar upp min nokia med USB kabeln, så talar datorn om att allt funkar och nokian kan användas, men tusan i mig så hittar jag inte den på/i datorn??

Skulle gärna lägga upp lite bilder som tagits här i LOS

Sen om det finns någon typ av "Tapatalk" till den, har varit ute på nätet och letat, men inte hittat något intressant "app"

Jo-Be

"Jo-Be " sa:
Är det någon som vet??

När jag kopplar upp min nokia med USB kabeln, så talar datorn om att allt funkar och nokian kan användas, men tusan i mig så hittar jag inte den på/i datorn??

Skulle gärna lägga upp lite bilder som tagits här i LOS

Sen om det finns någon typ av "Tapatalk" till den, har varit ute på nätet och letat, men inte hittat något intressant "app"

Jo-Be
Hej du glade :) Börja med att kolla här http://tapatalk.com/
Sen brukar phonen fråga om du vill ansluta till datorn och då får man bekräfta det.
Annars så bruker den dyka upp i Uforskaren.
Lycka till

Problemet me Nokia e ju att den inte e en android utan kör sitt eget operativsystem symbian eller va det heter så har du tur så kan du få det o funka me Tapatalk

"glimten66 " sa:
Problemet me Nokia e ju att den inte e en android utan kör sitt eget operativsystem symbian eller va det heter så har du tur så kan du få det o funka me Tapatalk

Det var den grejen"symbian"som nokia skulle lägga ner när de gick ihop med microsoft, just för att det var ett av deras eget operativsystem i de gamla lurarna och det inte lirade med android appar till 100% och att det inte fanns till alla nokia lurar..
Därför petade dem in windows 7.1 i den nya luren, inget av det gamla tänkandet ang. N97, N9, N95 finns kvar så lite lurigt är det att komma underfund med denna lumia 900..

"glimten66 " sa:
Det e därför som Nokia inte kommer att överleva ;)

Nokia kommer att överleva, se bara vad som hände för Ericsson/sony, nu kör sony ifrån och Ericsson har lämnat mobilmarknaden..
Nokia sitter i en bättre sits än vad Ericsson gjorde och här i thailand så kommer det nu en serie som heter Nokia 310 och dessa tror jag ska ha 7.1 windows i sig enl. reklamen och det är för den nya 3G marknaden..

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp