På onsdag drar vi söderut

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
;) På Onsdag morgon drar frugan jag och den lilla tjejen söderut, destination onsdag eftermiddag Hua Hin samt slutdestination Phuket .
Skall bli kul att se Phuket , var där för 8 år sen , kanske inte mycket förändringar ..

Behöver tips från Er som bor i Hua Hin eller Phuket området, vi har ju min frus lilla älskling med oss , helt oförarglig och snäll , men ändock en liten hund som inte får tas in på många hotell.
Så vet ni nåt guesthouse eller resort som funkar så tipsa oss gärna .... ;)

IOFS inte så långt ,låter ju lockande , sen har jag ju problemet med hyndan ................... ;)

En liten trevlig sak , men thai tycker ju att hundar skall man inte sköta och ha i koppel ..

Hmmm. frugan surrar om att det är risk för regnväder där nere , tycker vi skall dra till Chang Mai istället .. kanske ,kanske vi får se ,men bort från byn ett tag nu i alla fall ..

"Phonta " sa:
;) På Onsdag morgon drar frugan jag och den lilla tjejen söderut, destination onsdag eftermiddag Hua Hin samt slutdestination Phuket .
Skall bli kul att se Phuket , var där för 8 år sen , kanske inte mycket förändringar ..

Behöver tips från Er som bor i Hua Hin eller Phuket området, vi har ju min frus lilla älskling med oss , helt oförarglig och snäll , men ändock en liten hund som inte får tas in på många hotell.
Så vet ni nåt guesthouse eller resort som funkar så tipsa oss gärna .... ;)

När åker ni till Phuket och hur länge har ni tänkt att stanna där?
Jag kommer att börja min semester på khao lak några dagar sen åker jag ner till Phuket omkring den 1dec.

Vi aker nog ner pa torsdag,om det funkar valdigt bra sa kanske vi blir kvsr till den 1a dec ;D
Annars drar vi nog runt den 25e ,far se

Nu ar vi i Hua Hin, hittade ett ok rum for 400 thbt till i morgon da vi kor till Phuket :)

Och i kvall sitter man pabussen upp till Isaan for att hamta bilen,klader samt gummsn och hunden ...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp