Plastikkirurger varnar för trend med penisblekning

Lara Croft

Medlem
Plastikkirurger varnar för att trenden med penisblekning i Thailand kan vara farlig. Männen kan få brännskador och ärr av laserbehandlingarna – eller en penis som i stället mörknar eller blir fläckig.

Källa: DN

Plastikkirurger varnar för att trenden med penisblekning i Thailand kan vara farlig. Männen kan få brännskador och ärr av laserbehandlingarna – eller en penis som i stället mörknar eller blir fläckig.

Källa: DN
Och min som blev självlysande.....

Källa: DN[/Q

Kan bli en riktig lördagstråd:eek:

Vågar inte tänka på vad mer för tips man kan få i ämnet när gubbarna korkat upp i afton:xmas_smiley::D:D;)

Senast ändrad:
:D:xmas_smiley:
Oh my Buddha, vilken tur att varningen kom nu innan man hann sätta planen i verket. :xmas_smiley: :xmas_smiley: :xmas_smiley:
55555attbleka dessa Thaifallosar , det kan jag forsta ar mojligt ,men att fa till en acceptabel storlek skulle val vara battre ,med tanke pa dessa kondomer som saljs har ,lojligt sma ,,,

Varför bleker man en penis överhuvudtaget? Samma anledning som en del bleker läppar, hår mm?
:) :)
Jag gissar att det är ungefär som allting annat här i Thailand, försök hitta en kropps eller ansiktskräm utan blekning. Om man nu har bleknat hela kroppen så måste väl penisen följa trenden, vad som kan hända annars lämnar jag för var och ens fantasi.
En annan orsak kan vara att man festar med folk som är vänner till Anders B och står i tur att ja ni vet. Hur skulle det se ut om den var svart eller mörk. Tja vet inte det heller. :eek:

Tillbaka
Topp