profilfoto

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
jag skulle vilja att man kunde klicka på vårt profilfoto o så "poppade" det upp i naturlig storlek... är det något som går att ordna?? flera av oss har ett foto som man skulle behöva se i större storlek ..
;D

vad tror du admin??

"marianne " sa:
jag skulle vilja att man kunde klicka på vårt profilfoto o så "poppade" det upp i naturlig storlek... är det något som går att ordna?? flera av oss har ett foto som man skulle behöva se i större storlek ..
;D

vad tror du admin??
Hej Marianne! Det är så roligt att se dig här igen! Jag ska undersöka om det går att göra! Mvh. ling

Verkligen kul att se dig igen Marianne!

Hoppas allt är bra . det var länge sen sist.

"marianne " sa:
;D

vad tror du admin??

Då får jag byta tillbaka profilbild till den sovande kissen då ;D en tydligare/större bild av mig skulle inte vara till min fördel ;D ;D ;D ;D

Jag tycker att alla tjejer som är på forumet
ska ha, tydligare/större bild ;D

tjenare grabbar...

kul att vara tillbaka o kul att ni oxå tycker så. har haft det ganska snärjigt om mig en längre tid så då blir det prioriteringar..
förhoppningsvis ser det mkt ljusare ut nu framåt..

visst vore det väl kul att få se den som skriver, vem som ligger bakom texterna.. o då givetvis på en bild där man kan se o inte bara ser antydningar av en person långt borta i periferin..

jag är ledsen för att jag har varit dålig på att svara på mina mail ... ska försöka bli bättre även på detta..

o wanpen... kul för oss tjejer att få se killarna oxå så fram med tydligare bilder...
vårt utseende har vi fått o det får vi acceptera... så visa upp er..

Bara en fråga har profilbilderna blivit större? Tycker inte jag ser någon skillnad :)

har väl inte hänt ngt på den fronten.. kan jag känna..

hadegottiallihopa/marianne

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp