Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag visste inte att de får mat i skolorna i Thailand, de ungar som bor här får med sig pengar för mat hemifrån och de köper den själva utanför skolan där det kommer matsäljare vid matdags. Så har det fungerat så länge jag minns, men det kanske är skillnad i städerna, och på privatskolor vad vet väl jag.
Jag visste inte att de får mat i skolorna i Thailand, de ungar som bor här får med sig pengar för mat hemifrån och de köper den själva utanför skolan där det kommer matsäljare vid matdags. Så har det fungerat så länge jag minns, men det kanske är skillnad i städerna, och på privatskolor vad vet väl jag.
Tror det är så att upp till du börjar mellan skolan har u fri mat.
Sedan lagar väl de flesta skolor maten, även på gymnasinivå. Men den maten får man betala
Tror det är så att upp till du börjar mellan skolan har u fri mat.
Sedan lagar väl de flesta skolor maten, även på gymnasinivå. Men den maten får man betala
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.