Skywalk i Loei lockar besökare.

Isan Lover

Forumveteran
Hej

En väldigt spektakulär skywalk lockar besökare i Loei.

1595965619416.jpeg

Mvh isan lover

Hej

Ja för väldigt många är det nog en upplevelse utöver det vanliga, men för mig som har svindel vore det något av en mardröm, antingen skulle jag svimma eller dö om dom tvingade ut mig där. :)

Mvh isan lover
Tråkigt för dig, jag hade inte tvekat en sekund. Hade tankar på att besöka Skywalken över Grand Canyon i Arizona när jag var där 2007 men blev tvungen att skippa det pga tidsbrist.

Jag har dock varit uppe i Sky Tower i Auckland en gång, där kunde man gå på glas tror det var närmare 300 m ovanför gatan. Häftigt värre. Men avstod dock från att hoppa Bungy Jump där uppifrån, där går gränsen.

Tråkigt för dig, jag hade inte tvekat en sekund. Hade tankar på att besöka Skywalken över Grand Canyon i Arizona när jag var där 2007 men blev tvungen att skippa det pga tidsbrist.

Jag har dock varit uppe i Sky Tower i Auckland en gång, där kunde man gå på glas tror det var närmare 300 m ovanför gatan. Häftigt värre. Men avstod dock från att hoppa Bungy Jump där uppifrån, där går gränsen.

Hej

Har besökt Grand Canyon också och jag höll mig på behörigt avstånd ifrån stupet, nackhåren reste sig på mig när folk gick ut till kanten och ställde sig för att få en bra bild.

Mvh isan lover

Tillbaka
Topp