Spelkonsol

• Trådstartare Trådstartare Anonyma
  • Start datum Start datum

A

Anonyma

Gäst
Ni som har PS5, vilka spel är dom roligaste?
En vän gjorde mig sugen på att skaffa en spelkonsol och antar att PS5 är den som gäller?
Tanken är främst att jag och tjejen skall spela tillsammans men jag har noll koll på vilka spel som är bra, har inte spelat sen jag hade Wii och Guitar Hero.

En vän gjorde mig sugen på att skaffa en spelkonsol och antar att PS5 är den som gäller?
Tanken är främst att jag och tjejen skall spela tillsammans men jag har noll koll på vilka spel som är bra, har inte spelat sen jag hade Wii och Guitar Hero.
Vad vill din tjej ha för konsol? Vilka spel gillar hon?

Vi får nog fråga @PanPan och @Matt82 om detta. Har en känsla av att även @Nam Falang kan detta. Själv är jag oduglig. BTW. Välkommen tillbaka:)

Ska ni spela tillsammans så kan Nintendo Switch vara roligt…om än inte någon prestandamaskin.
Sedan så tröttnar man nog rätt fort om man inte är någon gamertyp.

NHL2022, F12022 är det jag har spelat... sambon vill fightas, så det är nog Tekken eller Mortal Combat.

I ärlighetens namn, blir det inte mycket spelat, typ bara när brorsonen är på besök 2tim i veckan typ.

Det spelas bara när det är nytt. Sedan samlar det damm.
Tekken 3 var mitt favoritspel och bara det visar hur länge sedan det var jag spelade fram tills jag köpte Nintendo switch vid covidstarten.
Nu spelas det typ två gånger per år.

Det spelas bara när det är nytt. Sedan samlar det damm.
Tekken 3 var mitt favoritspel och bara det visar hur länge sedan det var jag spelade fram tills jag köpte Nintendo switch vid covidstarten.
Nu spelas det typ två gånger per år.
Så är det nog, men alltid kul med nya prylar, jäklar va pengar man hade sparat om man undvikit alla köp som samlar damm på hyllan

När Diablo släppts till mobil, vem behöver spelkonsol nu....
Telefon är din nya spelkonsol, nu börjar dom riktiga spelen komma.

Screenshot_20220727-154124_Immortal.jpg

Min son och hans kompisar bygger spel i Roblox studio. Han är grym på att modellera. Han och kusinen har ett speciellt RPG spel pågång och de har plan att lansera det om 2- 3 år. Båda är 12 år gamla

Min son och hans kompisar bygger spel i Roblox studio. Han är grym på att modellera. Han och kusinen har ett speciellt RPG spel pågång och de har plan att lansera det om 2- 3 år. Båda är 12 år gamla
Big-C håller på mycket med roblox även yngste spelar en hel del roblox spel bla ricky mouse ;)

Själv inget direkt roblox fan men det är kreativt där du enkelt kan skapa egna spel.
Diablo som kom till tel nu är ju världskänt Blizzard har ju levererat det bästa sen 90 talet och mesta byggt på sammarbete och online, bla world of warcraft och starcraft.

ps5 är ett felköp om du inte har en jättebra tv. ps4 har fortfarande de nya spelen och det är en toppenmaskin. Själv har jag både ps4 och xbox men föredrar faktiskt xboxen för den är enklare men spelen på playstation är underbara!

Själv inget direkt roblox fan men det är kreativt där du enkelt kan skapa egna spel.
Diablo som kom till tel nu är ju världskänt Blizzard har ju levererat det bästa sen 90 talet och mesta byggt på sammarbete och online, bla world of warcraft och starcraft.
Jo de skapar spel med kompisarna. Projektet han gör med kusinen är mycket mer avancerat och innefattar oändligt scriptande och animationer. Man kan göra hur komplicerat som helst och även tjäna pengar på sikt

Jo de skapar spel med kompisarna. Projektet han gör med kusinen är mycket mer avancerat och innefattar oändligt scriptande och animationer. Man kan göra hur komplicerat som helst och även tjäna pengar på sikt
Om man fullföljer, har spelat en del robloxspel och räkna inte med att bli miljonär om 2 år ;)

Tillbaka
Topp