Här är en bild på min hammare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Inte så konstigt när man ibland hör att hissa en svensk flagga på en skolavslutning är rasistiskt ... man blir aldrig förvånad. Snart kommer nog vi svenskar få en lite remsa i Sverige där vi kan bo, motsvarande Gaza remsan då den andra delen tagits över av de så kallade flyktingarna."Berralund " sa:Att se Tors hammare som en rasistsymbol är ju totalt befängt, det är ju för tusan vårt arv. Det och att vilja förbjuda nationalsången i skolor etc är sådant som skapar irritation och rasism men det vägrar stolpskotten till politiker att inse. Samt att t ex boll inte får kallas för boll längre, t o m färgade skrattar åt idiotin.
Skall vi minska ev rasism så måste sådant trams upphöra, det är ett komplett vansinne och skapar bara en massa problem.![]()
"Janne " sa:Inte så konstigt när man ibland hör att hissa en svensk flagga på en skolavslutning är rasistiskt ... man blir aldrig förvånad. Snart kommer nog vi svenskar få en lite remsa i Sverige där vi kan bo, motsvarande Gaza remsan då den andra delen tagits över av de så kallade flyktingarna.
"Berralund " sa:Vet ni förresten vad det var för likhet mellan Yassir Arafat och Jonas Gardell?
Jo, båda ville ta m(M)ark i Gazaremsan.![]()
![]()
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D"Berralund " sa:Vet ni förresten vad det var för likhet mellan Yassir Arafat och Jonas Gardell?
Jo, båda ville ta m(M)ark i Gazaremsan.![]()
![]()
"Phonta " sa:Fö, rätt kul att driva med n , jag är nog så djäkla Svensk man kan bli , visserligen en Mormor från Danmark samt en Farmor från Tyskland , men min far och mor födda i Sverige samt ett Svensk ganska ovanligt släktnamn som kan följas till början av 1600 talet då den första av min släkt landsteg på Svenska kusten , intressant detta med alla Valloner som kom , tror att många av oss har Vallonsk härkomst , förutom "n" då naturligtvis som antagligen har sin härkomst i Istanbuls närhet
För att nu förekomma nån som vurmar för drägget som väller in idag så kan väl sägas att en jämförelse med drägget som väller in i landet idag kan omöjligt vara relevant , Vallonerna var enligt historien arbetsamma människor med samma religion som den då härskande i landet , MAO inte alls frågan om att försöka ta över landet samt införa kvinnofientliga sharialagar i "sitt nya hemland "
Hade varit nice o kollat hoppas du kastar in lite bilder"Långeman " sa:Hur då, han har säkert inte denna kanal, det borde du väl förstå Glimtgubben.
Var på Bang Saen Bike week 5000 på sönd. kvällen, du skulle varit med där.
Visst e den fin men varför inte lägga ett par baht på en snyggare lack?"Phonta " sa:Var där igår , sorry ,men inget att se anser jag ,lika tråkigt på Bike weekend varje gång .
Bara en snygg cykel ;D
"Skåne " sa:Mjölner är namnet! Tor är ägaren. Kanske kan vara av intresse med risk för att framstå som en besserwisser.