Tranferera under Jultid ....

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Skickade en ansenlig summa från mitt Swedbankkonto den 23 december , summan drogs samma dag , däremot har dessa pengar ännu ej idag dykt upp på Siam Commercial bank..
Frågan infinner sig om Swedbank drar summan för att sen hålla den under hela julhelgen , har skickat en förfrågan till Swedbank, idag första bankdag efter Julen ,, eller ??? ::)

Är det inte 3 Svenska bankdagar det brukar ta? Så med alla helgdagar tar det nog lite extra tid.

"Phonta " sa:
Skickade en ansenlig summa från mitt Swedbankkonto den 23 december , summan drogs samma dag , däremot har dessa pengar ännu ej idag dykt upp på Siam Commercial bank..
Frågan infinner sig om Swedbank drar summan för att sen hålla den under hela julhelgen , har skickat en förfrågan till Swedbank, idag första bankdag efter Julen ,, eller ??? ::)
Jag skickade den tjugonde fick pengarna idag.Det är Bangok Bank som har haft datastrul.

"Phonta " sa:

Synd att du inte väntade lite om det nu var en ansenlig summa.
Idag får du över 5:an ;D

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp