Uppkopplingsproblem.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
G

Gazton

Gäst
Har problem med min uppkoppling i hemmet. Därav min frånvaro. Återkommer när jag fått ordning på grejorna /G

"legolas " sa:
Bra att du meddelade dig, då kan man ju köra på ett tag till....hehehe!!!
Innan det brakar löst i Smålandet!! hahaha!!!

Nu ligger vi allt bra till Legolas, ingen som kan stoppa en vad man säger, det är ju renarama Autobahn som ligger helt öppet och ingen klämtill med batongen i närheten ;D :D ;D Jo-Be

Ajaj, inte häda på forumet. Rockmusik är bra och Rolling Stones bäst.

Se § 1.23:12 Man får ej tala illa om rockmusik på forumet

:police: mvh paragrafpolisen :police:

"Jo-Be " sa:
Nu ligger vi allt bra till Legolas, ingen som kan stoppa en vad man säger, det är ju renarama Autobahn som ligger helt öppet och ingen klämtill med batongen i närheten ;D :D ;D Jo-Be

Jag har dålig uppkoppling... men jag är inte BLIND! ;) :police:

"Kycklingen " sa:
När du skrev Rock-Olga kom jag att tänka på Burken, minns ni han?

Rock-ragge, Burken, little Richard och många andra svenska rocklegender har visslat förbi i mina öron, Kyckling!!!

Burken förresten har jobbat som nämdeman i Nacka tingsrätt, sista gången jag träffa honom så körde han faktiskt Taxi, Burken bodde inte så långt ifrån mig, på Ingarö/Värmdö där jag bodde tidigare, så man sprang på varann lite då och nu och här är andra kändisar som bor/bodde på samma Ö...
Jo-Be

Burken.jpg

CarinaLidblom.jpg

MajFant.jpg

persbrant.jpg

Trassel med startsidan nu på morgonen. Vill inte ladda :(
Man får gå in via alla forum.

"kjell.t " sa:
13,45 får upp texten på cm serverproblem meddela administratör
Det verkar tyvärr som att vårt nya webbhotell har lite bekymmer med åtkomsten till oss.
Jag har själv fått detta, samt att det tar en jädra tid till och från att ladda sidan.
Men chefen är medveten om problemet och han gör vad han kan för att fixa till det genom webbhotellet.
Vi avaktar och hoppas på det bästa.
rolf

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp