Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Svåraste loppet under dagen tycker jag. Jag har liksom ingen ide och trots dåligt spår så körs 4 av en av mina favvo kuskar, Uffe.
Så här ligger spikarna.
Ska bli skönt att åka till Thailand om två veckor och ta paus från travet. Behöver större budget om man ska öppna med heltäckt i två första avdelningarna. Är med på en andel med heltäckt i början och avslutar med fyra spikar.
V85 gav 2,3 miljoner. Vi fick 4 rätt i en knepig och svår omgång. 2 favoriter höll (Lando Mearas och Killer Rain). Mats Djuse tippade sig som vinnare med Majblomster men "brände" med favoriten liksom Magnus gjorde förra helgen då han tippade sig som vinnare med Mister malabar.
Det svåra var att hitta de tre skrällarna som, framförallt, överraskade i början (T. Walls Nororius, Ellbert och i lopp 7 Grace Bird).
Hur gick det för övriga spelare.
Vem satte spikarna. Inte jag för jag brände en tusing igen och bara tre rätt så från onsdagens segerrus blev det "platt fall" för mig personligen på Hagmyren.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.