Vatchareeya Bangsuan

• Trådstartare Trådstartare Anonym
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Ja kände henne inte men kan ändå inte sluta tänka på det tragiska mordet på Vatchareeya Bangsuan från Boden. Idag läste ja en artikel i NSD där hennes mamma beskriver den stora sorg som drabbats henne då hennes enda dotter mördades.

Vila i frid Vatchareeya.

Visa bilaga 33240

Visst är det hemskt, bra artikel du refererar till.

Måste vara ruskigt när ens barn dör, och gör de det pga att de mördas och sedan styckas så måste det vara svårt att leva med!

"Janne " sa:
Visst är det hemskt, bra artikel du refererar till.

Måste vara ruskigt när ens barn dör, och gör de det pga att de mördas och sedan styckas så måste det vara svårt att leva med!
Personligen tycker jag det är fel att lägga ut en annans persons facebook sida !!

"legolas " sa:
Ja jag är böjd att hålla med dig, det är inte ett dugg bättre än den journalism som uppvisas i kvällspressen....Det nyttjar NOLL till att gotta sig i detta mer och med att visa foton.....

legolas

Så du tolkar det så min självgode herre legolas, att ja sitter och gottar mig. Du känner inte mig. Du vet inte va ja känner. Ja känner sorg men det vet du inget om. Du kanske utgår från att alla är som du. Ja skulle vilja åka till boden och tända ett ljus för henne som så många andra gör men boden är långt från där ja bor.

Det som du ser på bilden är min FB. Om du vet hur FB fungerar så ser du att informationen och bilderna inte är delade med mig. De är delade med vem som helst så som hon valt att det ska se ut.

Vill ni förstöra min tråd som alla andra trådar ni förstör? Ja har sett hur gubbdrevet flyttar fokus och skriver sönder trådar skapade av personer ni inte gillar. Vill ni diskutera vidare hur ja gottar mig i styckmord, va man får eller bör dela med sig av allmän information från FB eller kanske va det är som gör er eller era respektive till så bättre människor än andra (så alla tydligt kan se hur förträffliga ni är) ber ja er som vänligast att göra det i en annan tråd. Kan ni vänligen respektera det? Det här är min sorgtråd. :'(

"magnusjansson " sa:
Personligen tycker jag det är fel att lägga ut en annans persons facebook sida !!
Du refererar till det jag skrivit men skriver till Jonas Sjöstett och kritiserar att han lägger ut sin hemsida.

Jag uppfattar inte att någon gottat sig i detta. Hemskt är det, i denna tråd tycker jag man ska hålla sig till tråden ...

Jag kan inte se något som helst fel i det som Jonas Sjöstett har gjort och han har all rätt att bli irriterad över ditt utbrott, lego. Hennes Facebooksida är öppen så det finns absolut inget fel här, bara vördnad.

Med detta sagt så sällar jag mig till skaran av sörjande, det är fruktansvärt tråkigt att en så ung tjej mördas på detta bestialiska sätt. :'( :'( :'(

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp