Vrede och olika surhetsgrader

• Trådstartare Trådstartare glimten66
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
G

glimten66

Gäst
"Jonas " sa:
Och huset skiter jag i, har tur att ha den inkomst jag har så minsta problemet utan det är känslorna som är jobbiga.

Hej gubben känner me dig nu :(
Jag o gumman har me just nu lite tjall på tråden hon kör tysta leken så får se hur det gåt men om du e nere i Pattis när jag e nere nästa tur hoppas jag att vi kan träffas över några bägare

Om du e i pattis nu gå ner till soi 7 o La Luna bar o ta ett par öl me Bobby o Kapten Haddokk o hälsa från mig ;)

micke glimt

Tysta leken är nästan ännu värre än svart blicken ... min fru har inte lyckats med tysta leken så länge än då barnen undrar vad det är och till slut börjar vi prata ... hennes föräldrar kan dock hålla på i månader ... :thumbsdown:

"Janne " sa:
Tysta leken är nästan ännu värre än svart blicken ... min fru har inte lyckats med tysta leken så länge än då barnen undrar vad det är och till slut börjar vi prata ... hennes föräldrar kan dock hålla på i månader ... :thumbsdown:

Men vad gör ni när ni drabbas av både tysta leken och svarta blicken samtidigt? Inte roligt skall tilläggas, själv tar jag en låååång promenad. Fortsättningen avgörs från fall till fall. :o

"Berralund " sa:
Men vad gör ni när ni drabbas av både tysta leken och svarta blicken samtidigt? Inte roligt skall tilläggas, själv tar jag en låååång promenad. Fortsättningen avgörs från fall till fall. :o

Det vill till att hålla sig undan, det gjorde man inte i början :)

Själv exploderar jag så frugan skiter ner sig.

Trodde att man blev lugnare med åren, mig för mig blir det bara värre.
Tidigare var jag lugn som fan men idag kan jag explodera rätt så fort.

Tålamodet har blivit sämre med åren, tidigare kunde jag stå ut med "idioti" en bra stund, nu går det inte många dagar innan jag får en härdsmälta.

Just nu skiter jag i det bara går till jobbet så får hon hålla på så länge hon orkar annars får jag väl ta semester icen o åka bort ett tag

Min fruga kör "tysta leken" en kvart, sen är det OK ... Fortsätter det så "drar" jag till ett annat liv , har för lite kvar av livet för att kasta bort det på "bad feelings" ;)

Jag måste tillägga att det händer att jag drabbas av tysta leken även när jag är på jobbet. Då svarar hon inte i telefon när jag ringer. Men efter en liten stund ringer hon oftast upp i alla fall och ångrar sig och det värmer skall sägas. :)

"Berralund " sa:
Jag måste tillägga att det händer att jag drabbas av tysta leken även när jag är på jobbet. Då svarar hon inte i telefon när jag ringer. Men efter en liten stund ringer hon oftast upp i alla fall och ångrar sig och det värmer skall sägas. :)
Samma här fast sällan, den är väldig underlig ... jag har sagt du måste svara kan ju vara något som hänt våra barn ... Min vet att svärmor gör så när hon leker tysta leken med svärfar ... de är väl roliga ...

Jo..jag har väl drabbats också...men inte så ofta numera. Dock, blev ju min fru bannlyst av "svärmor" då hon inte tyckte om att vi lämnade byn för andra utflykter! Hon tyckte vi skulle vara kvar i "mygghelvetet" och spara pengar till hennes "statusbygge" på tomten...Enl frun kan det nog ta upp till ett par år innan ny kontakt tas...secka människor!

Frank

"areeya " sa:
Jo..jag har väl drabbats också...men inte så ofta numera. Dock, blev ju min fru bannlyst av "svärmor" då hon inte tyckte om att vi lämnade byn för andra utflykter! Hon tyckte vi skulle vara kvar i "mygghelvetet" och spara pengar till hennes "statusbygge" på tomten...Enl frun kan det nog ta upp till ett par år innan ny kontakt tas...secka människor!

Frank

Hade det varit min morsa som hade tvingat mig stanna i mygghelvetet för att jag inte ska slösa pengar som hon tänkt att jag skulle använda till hennes skrytbygge. Ja, då hade jag nog köpt en spade, grävt hennes grav och bett henne dra åt helvete.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp