Åldersskillnad - Är det något att bry sig om?

 
Hej
Jag tjatar ju med rätt många av mina "väninnor" här nere, kvinnor med både det ena och andra yrket.
Det är väldigt varierande vad de tycker.
Eftersom de ofta är minst min ålder eller kanske 15 år plus blir de trötta på mig.
Många vill träffa en rik, äldre, tröttare farang, samkväm kan de få av en thailändare el andra på annat håll när det kniper.

Dock har ögonbryn ofta höjts när deras vänner fått höra jag är 10 år yngre än dem själva.
Man skämtar om att jag gillar "gammal mjölk".

Väninnan jag besökte och bodde hos i sin hemby på vishan fick verkligen ögonen på sig, hon var mer än 10 år äldre än mig, de var vana att hennes besök var en 70+ gubbe.

Spatserar jag med ngn thaikvinna och ngn farangkvinna el farangpar passerar är det nästan garanterat jag kan se lite ogillande i åtminstone kvinnans blick, men det bjuder jag på.

En tjej jag känt rätt länge här som först varit "mia noi" till en Österrikare och nu gift sig med denna har haft mig som "giik".
Jag är 10 år yngre än henne, smal och normalt utseende. Hennes (nu) man är 14 äldre än henne, väldigt överviktig, hon kallar honom "sin gris".
Hennes egen syn på sitt förhållande till honom är strikt ekonomiskt, har sex med honom för det är hennes plikt. Men han försörjer henne och har skämt bort henne genom hela deras förhållande med tex ögonoperation, ständigt nya telefoner, bilar, fin condo i bkk.
För henne spelar åldern ingen roll, roar sig gör hon när mannen inte är hemma.

Sen har jag träffat tjejer i min ålder på thaifriendly.
Jag har aldrig varit säker på deras avsikter, dock har det i 9 av 10 fall gått hela vägen. Jag är alltid ärlig med mina avsikter och det har som mest blivit ca200-300B till taxi hem.
Den här frågan kan vara svår....
Skulle summera den så här:
oavsett ålder, är ni nöjda med er relation så fortsätt.
Sura blickar och baktalande kommer alltid att förekomma.
Lycka till!
Mvh
 
Mycket beror på vilket skick man är i.
Är man äldre men smärt, stilig och välklädd kommer man undan med mycket mer än ett svullo i singha linne. Var man bor har också stor betydelse, i Pattaya lär det inte va många som rynkar på näsan.
 
Mycket beror på vilket skick man är i.
Är man äldre men smärt, stilig och välklädd kommer man undan med mycket mer än ett svullo i singha linne. Var man bor har också stor betydelse, i Pattaya lär det inte va många som rynkar på näsan.
Hej
Stämmer så bra vad du säger på alla punkter!!! Med välkläddhet kommer man JÄVLIGT LÅÅÅÅÅNGT, kan inte annat än hålla med.
Mvh
 
Mycket beror på vilket skick man är i.
Är man äldre men smärt, stilig och välklädd kommer man undan med mycket mer än ett svullo i singha linne. Var man bor har också stor betydelse, i Pattaya lär det inte va många som rynkar på näsan.

Varför kommer jag genast att tänka på forumägaren.
Kan låta elakt men så är det. Skedjerökande herpes skadad bisexuell ni kan gärna fylla på. Hur fan lyckades något sådant bli ägare av detta forumet. Ni vet vem jag är jag. Jag har råd att säga vad jag vill. Var är bogan kosan i dag har hon inte ännu nåt flaskan och vaknat. Hahaha på åter sende.
 
Varför kommer jag genast att tänka på forumägaren.
Kan låta elakt men så är det. Skedjerökande herpes skadad bisexuell ni kan gärna fylla på. Hur fan lyckades något sådant bli ägare av detta forumet. Ni vet vem jag är jag. Jag har råd att säga vad jag vill. Var är bogan kosan i dag har hon inte ännu nåt flaskan och vaknat. Hahaha på åter sende.
Du verkar tigga avstängning. Tror inte du är i Australien utan i Sverige, din fru lämnat dig och du är bitter.
 
Du verkar tigga avstängning. Tror inte du är i Australien utan i Sverige, din fru lämnat dig och du är bitter.

Det har hon råd med om så hade varit fallet hade det redan gjorts. Hon älskar mig för den jag är somrar henne runt på massa spände upplevelser äter bara den bästa maten. Hon har hand om alla mina pengar sedan 5 år tillbaka. Då jag skiter i sådant betydelselöst. Livet är så mycket mera. Det är svårt att hitta forum på Svenska för oss som har så det räcker.
 
Det har hon råd med om så hade varit fallet hade det redan gjorts. Hon älskar mig för den jag är somrar henne runt på massa spände upplevelser äter bara den bästa maten. Hon har hand om alla mina pengar sedan 5 år tillbaka. Då jag skiter i sådant betydelselöst. Livet är så mycket mera. Det är svårt att hitta forum på Svenska för oss som har så det räcker.

Så gött om flis å ändå sover ni i tält som luffare... ;)

Det finns en klubb för dem med flis... Connoisseur Club. Men monopolpengar räknas inte för att få vara med... :rolleyes:
 
Det har hon råd med om så hade varit fallet hade det redan gjorts. Hon älskar mig för den jag är somrar henne runt på massa spände upplevelser äter bara den bästa maten. Hon har hand om alla mina pengar sedan 5 år tillbaka. Då jag skiter i sådant betydelselöst. Livet är så mycket mera. Det är svårt att hitta forum på Svenska för oss som har så det räcker.

Du är en vanlig tattare i Australien.
Verkar vara svårt för dig att vara bofast
 
Du är en vanlig tattare i Australien.
Verkar vara svårt för dig att vara bofast

Iom isoleringen så kanske tältfyllot klarar sig lite längre denna gången innan omgivningen återigen sparkar ut han :)
Vi får se det positivt, ingen av oss behöver dela tält med honom och halka omkring på tomflaskor i ett tvåmannatält i ödemarkerna.
Nä fy fan, då väljer jag hellre SARS 2 varje dag i veckan :)

/ SatanG
 
Jag tror inte att man skall bry sig om det alls. Oavsett hur åderskillnaden ser ut, kommer båda få en erfarenhet om vidare livet.
Själv har jag extremt svårt för personer som är yngre än typ tio år yngre än mig. Det skulle aldrig fungera för mig.
Men som princip, ålder är helt irrelevant.
 
Jag tror inte att man skall bry sig om det alls. Oavsett hur åderskillnaden ser ut, kommer båda få en erfarenhet om vidare livet.
Själv har jag extremt svårt för personer som är yngre än typ tio år yngre än mig. Det skulle aldrig fungera för mig.
Men som princip, ålder är helt irrelevant.
Vafalls ungdoms hat, bla bla bla och bla bla bla 55555555.
Bara skämt, tänkte mer på när jag skrev att det var som att gå ut och ta en öl med farfar när man flyttade ner hit varje gång man gick ut med Svenskar och halva forumet kände sig attackerade 5555 ;)
 
17 år mellan mig å frugan, är fortfarande lyckligt gifta:love_transparent:
FB_IMG_1605513002580.jpg
 
 

Liknande trådar

A
Svar
1
Visningar
4 K
A
 
Tillbaka
Topp