Dagens Filmtips

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"Kycklingen " sa:
Finns det nån här som har sett "Hämnden" En Dansk film med bl.a Mikael Persbrant i huvudrollen?

Jag har inte sett den själv, men jag har hört att den ska vara bra.
Nej du inte jag, men som du säger bra kritik har den fått.
En film som var bra Horse
 
Det var en av dom få filmerna som jag satt som på nålar hela filmen igenom. Jäkligt bra, grym, spännande. :thumbsup:
 
Jag är ju lite förtjust i filmer/Serier som Törnfåglarna, Floden blev mitt liv, Tracys hämnd, Tillbaks till Eden (return to Eden)
och många många fler.
 
En riktigt bra film som ja kan rekomendera e Sniper reloaded

sen en riktigt bra Thai film som tar me en massa historia Suriyothai ett riktigt bra ledmotiv med...

glimten66
 
I går tittade jag på "Hur många lingon finns det i världen?"

Den var bättre än vad jag hade trott, seriöst innehåll, sorglig, humor.
 
Jaha!

En sitter och glor på filmer lite då och nu, den senaste var en thaifilm som heter"Bangkok love story"på engelska, över förväntan så var den faktiskt bra, mellan 1-5, så blir det en 3:a i mina ögon sett.

Jo-Be
 
Har tittat på en gammal 80-talare som är riktigt bra, regisserad av Spielberg. Den heter "Solens Rike" eller "Empire of the Sun". Christian Bale har huvudrollen och John Malkovich medverkar.

Det är ett riktigt gripande drama som varmt rekommenderas om ni inte redan har sett den.
 
Kill the Irishman. Skön film med verklighetsbakgrund. :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: av 5.

"Den sanna historien om Danny Greene, den orädde, stolte och ondskefulla Irlandsättade amerikanske gangster som gav sig på den italienske maffian i 1970-talets Cleveland."

 
Dagens lilla tips.
Finns nu att ladda ner med Svensk text: The Impossible

Maria, Henry och deras tre söner är på semester i det tropiska Thailand. När familjen njuter av solen vid poolen slits paradiset i bitar av den enorma våg som drar med sig allt i dess väg och splittrar familjen.
 
"ledarn " sa:
Va då "nu"...? Den har ju funnis med Swesub i flera veckor...
Är det PRO's "laddsida" som släppt den nu.. :laugh: :laugh:
Jädra pettimeter, ett par veckor hit eller dit spelar ingen roll för en pigg pensionär.
Ta nu och se till att snön är borta tills vi kommer hem och sitt inte och trakasera hederligt folk.
j16.gif
 
Om inte annat så såg jag Argo här om kvällen, den var bra
 
"ledarn " sa:
Så den var bra... Har haft den på datan ett par veckor utan att se den..

Har sparat den för sämre tider så att säga..? :laugh: :laugh:

Snö kom det ny och fin igår.... Så nu är det vitt på backen igen :thumbsdown: :thumbsdown:
Kallt och blåsigt men soligt idag...
Jag som trodde att det bara var ungdomar som fildelade. ;D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

M
Svar
309
Visningar
18 K
magnusjansson
M
R
Svar
37
Visningar
4 K
glimten66
G
A
Svar
0
Visningar
1 K
A
 
Tillbaka
Topp