Kontanter eller plastpengar?

 
Källa på det eller är det som vanligt när det gäller dig bara en gissning.

Ett rent konstaterande eftersom siffrorna på folk som slutat använda kontanter inte i närheten rimmar med siffrorna på hur många som vill ha dom kvar. Vi är det land i världen som gått längst i att sluta använda kontanter. Men det är ju sådant du knappast förstår där nere i "paradiset"
 
Ett rent konstaterande eftersom siffrorna på folk som slutat använda kontanter inte i närheten rimmar med siffrorna på hur många som vill ha dom kvar. Vi är det land i världen som gått längst i att sluta använda kontanter. Men det är ju sådant du knappast förstår där nere i "paradiset"
Nu behöver iof inte siffran "på folk som slutat använda kontanter inte i närheten rimmar med siffrorna på hur många som vill ha dom kvar"

Jag har i det närmaste slutat använda kontanter men jag vill ha kontanter kvar....
 
Ett rent konstaterande eftersom siffrorna på folk som slutat använda kontanter inte i närheten rimmar med siffrorna på hur många som vill ha dom kvar. Vi är det land i världen som gått längst i att sluta använda kontanter. Men det är ju sådant du knappast förstår där nere i "paradiset"
Det är bra att du förstår och kan berätta för oss med outvecklade hjärnor. :thumbsdown:
 
Ett rent konstaterande eftersom siffrorna på folk som slutat använda kontanter inte i närheten rimmar med siffrorna på hur många som vill ha dom kvar. Vi är det land i världen som gått längst i att sluta använda kontanter. Men det är ju sådant du knappast förstår där nere i "paradiset"
Hej

Ja använder man sig av logik så är det med största sannolikt så att många fler vill ha kvar kontanter än som använder dom speciellt ofta.

Mvh isan lover
 
Senast ändrad:
Nu har Finland beslutat att alla som inte bor i landet kommer att bli av med sin pension! Jag var först med att be dom dra in den, nu gäller det alla!
Mitt fel? :xmas_smiley:
 
 
 
Tillbaka
Topp